مقالات

هدیه طلا نوزاد و انتخاب متناسب با چهره نوزاد

هنگامی که نوزادی به دنیا می آید همه از تولدش شاد می شوند و تولد نوزاد را یوم و مبارک می دانند و به روش های مختلف از جمله دادن هدیه طلا نوزاد  و… شادی خود را ابراز می کنند .  

انواع هدیه طلا نوزاد شامل :

  • سنجاق سینه طلا کودک
  • ·          دستبند طلا  کودک
  • ·          ست و نیم ست طلای کودک
  • ·         گردنبند طلای کودک
  • ·         گوشواره طلا  کودک
  • ·         انگشتر طلا  کودک
  • ·         پستانک طلا کودک
  • پلاک طلا اسم  

جالب است که بدانید  سنجاق سینه و دستبند طلا هم برای دختر بچه ها و هم برای  پسر بچه ها است و تنها تفاوت آن، تفاوت در شکل ظاهری و طرح است که برای پسر بچه ها از مدل های فانتزی پسرانه و برای دختر بچه ها از مدل  فانتزی دخترانه استفاده می شود .  قیمت پلاک طلا اسم بستگی به طرح و مدلی دارد که شما برای نوزادتان انتخاب می کنید .

 هدیه طلا نوزاد
هدیه طلا نوزاد

انتخاب رنگ طلا نوزاد براساس رنگ پوست نوزاد :

انتخاب طلا و جواهراتی براساس رنگ پوست نوزاد تان باعث می شود که آن قطعه طلا جلوه زیبای در بدن نوزادتان داشته باشد و آن قطعه طلا بیشترین تناسب با رنگ پوست نوزادتان داشته باشد .

اگر کودک شما پوست تیره و سبزه میباشد برای این کودکان و نوزادان می توانید از طلا های براق و روشن و اگر به طلا های که دارای نگین و سنگ می باشد دوست دارید این گونه طلاها هم می تواند پیشنهاد خوبی برای نوزادان و کودکان دارای پوست تیره می باشد .

اگر کودک شما دارای پوست روشن  و سفید پوست می باشد می توان از طلا سفید و یا طلا روشن  استفاده کنید این گونه طلا ها برای نوزادان سفید پوست ، نوزادن را زیبا تر نشان می دهد و اگر دوست ندارید که طلا و چهره نوزادتان بدرخشد می توانید از طلا با تونالیته ی تیره تر استفاده کنید .

اگر نوزاد و کودکی با  پوست معمولی یا به عبارتی نه پوست سفید و نه تیره می توان از طلا روشن و طلا تیره استفاده کنید و یا طلاهای که نگین و سنگ های زینتی زیبا دارند برای نوزادتان بخرید .

 هدیه طلا نوزاد
هدیه طلا نوزاد

آیا طلای سفید برای هدیه طلا نوزاد مناسب می باشد ؟

اگر طلا را با فلز پلاتین و نقره ترکیب شود طلا سفید به وجود می آید که در صنعت طلا سازی زیاد کاربرد دارد و بسیار از مشتریان از طلا سفید زیاد استقبال می کنند و طلا سازان امروزه انواع طرح ها و مدل ها با طلا سفید می سازند  .

جالب است که بدانید طلا سفید بیشترین مقاومت دربرابر شکستگی و فشار و ضربه دارد .

خوب است که بدانید برخی از افراد علاقه بیشتری به طلا سفید  نسبت به طلا زرد دارند زیرا طلا سفید همان طور که گفته شد از ترکیب آلیاژهای مثل  نقره، تیتانیوم و پلاتین ساخته می شود .

پستانک طلا نوزاد :

پستانک یکی از وسایل کاربردی نوزادان می باشد که باعث می شود دردهای مانند دندان درآوردن کم شود بنابراین نوزادان به پستانک علاقه دارند . امروزه انواع پستانک های طلا در شکل های متفاوت ساخته می شود .

 هدیه طلا نوزاد
هدیه طلا نوزاد

شما میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی هدیه طلا نوزاد زیورآلات و پلاک اسم ، دستبند طلا ، گوشواره طلا به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *