مقالات

خرید پلاک طلا یا دیگر زیور آلات ؟

این مدل پلاک از زیباترین و جدید ترین مدل پلاک ها می باشد . که در میان مردمان کشورهای مختلف رایج می باشد .

اگر پول زیادی ندارید و دوست دارید طلا داشته باشید ، توصیه می شود که پلاک طلا بخرید زیرا پلاک طلا کمترین اجرت نسبت به سایر قطعات طلا دارد .

 سینه ریز ، دستبند طلا ، گوشواره طلا ، انگشتر طلا ،  زنجیر ،النگو طلا و پلاک طلا به ترتیب بیشترین اجرت ساخت طلا را دارد .

 طلا سازان پلاک طلا در  اندازه های  مختلفی می سازند . پلاک طلا اسم  به زبان فارسی و زبان انگلیسی و سایر زبان ها ساخته می شود .

بیشتر این مدل پلاک ها در اندازه های 3 تا 6 سانتیمتر می باشد البته اندازه ی پلاک طلا  قابل سفارش می باشد .

خرید پلاک طلا
خرید پلاک طلا

پلاک طلا اسم ترکیب دو اسم :

به دلیل استقبال زیاد مشتریان از خرید پلاک طلا امروزه طلا سازان  پلاک طلا اسم را ترکیب دو اسم می سازند .

عروس و داماد ها از این مدل پلاک دوست دارند که اسم خودشان در کنار اسم همسرشان در پلاک طلا ساخته می شود و این نوع پلاک ها برایشان جذاب و یاد آور خاطرات زیبایشان می باشد .

پیروانان آیین های مختلف از این نوع پلاک ها به دلیل عشق و علاقه ی که به آیین خود دارند استفاده می کنند و نام رهبران دینی آن آیین در پلاک طلا نوشته می شود .

خرید پلاک طلا اسم به زبان  فارسی یا زبان انگلیسی

بیشتر افراد به خصوص خانم ها  به دلیل سفر های خارجی  و دورهمی ها دوست دارند پلاک طلا اسم انگلیسی داشته باشند اما بعضی از افراد به دلیل عشق به وطن و زبان فارسی دوست دارند که پلاک طلا فارسی بخرند .

امروزه در صنعت طلا سازی ، طلا سازان به کمک گرافیست های حرفه ای پلاک های اسم را به خط نستعلیق و اسلیمی زیبای می سازند .

قیمت پلاک طلا اسم بستگی به مدل طرحی دارد که شما انتخاب می کنید .

انواع پلاک طلا اسم :

مردم  از این نوع مدل پلاک زیاد استقبال کردن و این نوع پلاک ها به دلیل اینکه اسم شان یا اسم فرد مورد علاقه شان نوشته شده بود حس شادمانی در افراد ایجاد کرده بود به طوری که امروزه طلاسازان با تجربه و  خلاق علاوه انواع پلاک طلا درست می کنند. پلاک طلا که یک بیت عاشقانه یا اولین دیدارشان و جملات عاشقانه  یا مهم ترین اتفاقات زندگی شان نوشته می شود  مانند جملات دوستت دارم ، همچنین  از دستبند طلا اسم ، گوشواره  طلا اسم ، طلا نوزاد می تواند استفاده کنید  .

عیار پلاک طلا اسم :

طلا یک فلز نرم و شکننده می باشد که هنگام ساخت با سایر آلیاژهای دیگر ترکیب می شود . طلای عیار 24 شکننده تر از طلا عیار 18 می باشد بنابراین اگر قصد دارید پلاک طلا همیشه در گردن تان باشد بهتر است از طلای عیار 18 استفاده کنید .

شما میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی هدیه طلا نوزاد زیورآلات و پلاک اسم ، دستبند طلا ، گوشواره طلا به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید

خرید پلاک طلا
خرید پلاک طلا

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *