مقالات

آیا می دانید : پلاک طلا اسم زنانه و مردانه فقط شامل گردنبند نمی شود ؟

پلاک طلا اسم یکی از زیبا ترین اکسسوری ها می باشد که مناسب آقایان و خانم ها می باشد .

به دلیل استقبال زیاد از پلاک اسم، طلا سازان امروزه پلاک طلا اسم را به اسم های خانم و اسم آقایان می سازند .تصور بیشتر افراد از پلاک طلا اسم تنها گردنبند است در صورتی که از پلاک طلا اسم می توان هم برای گردن بند و یا دستبند طلا ، انگشتر طلا، گوشواره طلا استفاده کرد . همان طور که می دانیم طلا فلز با ارزش و گران بها می باشد که نه تکراری می شود نه از  چرخه مد حذف می شود و نه ارزشش کم می شود بنابراین خریدن دستبند طلا ، گوشواره طلا ، طلا نوزاد ،پلاک طلا اسم می تواند یک اکسسوری زیبا و منحصر به فردی برای شما باشد .

پلاک طلا اسم زنانه و مردانه
پلاک طلا اسم زنانه و مردانه

پلاک طلا اسم زنانه:

 اگر نمی دانید برای روز مرد یا برای همسر تان یا دوست تان چه هدیه بخرید ، خرید پلاک اسم می تواند هدیه خوبی برای آقایان باشد . پلاک طلا اسم هدیه جذاب برای جشن ازدواج می باشد هدیه با ارزش و مورد استقبال تمام افراد می باشد .

جالب است که بدانید پلاک طلا هیچ محدودیتی در اندازه و طرح ندارد و مشتریان می توانند در اندازه ها و طرح های که دوست دارند پلاک را سفارش بدهند .

 زنجیر پلاک طلا اسم زنانه و مردانه :

انواع مدل های مختلف با بافت های متفاوت برای پلاک طلا وجود دارد بنابراین می توانید هر مدلی که دوست دارید و متناسب با بودجه شما می باشد خریداری کنید . برخی از زنجیر پلاک طلا تو خالی می باشد و برخی دیگر از زنجیر پلاک طلا توپر است که تمام این ویژگی ها در قیمت و وزن نهایی طلا تاثیر دارد .

حکاکی پلاک طلا اسم :

امروزه طلا سازان به کمک حک لیزری متن و یا اسم مشتریان بر روی زیور آلات حک می کنند .

امروزه با پیشرفت در صنعت طلا سازی و به کمک ابزارهای مخصوص و با استفاده از دستگاه های پیشرفته حک لیزری با دقت زیاد و سرعت عمل بیشتر انجام می شود  از دیگر قابلیت های دیگر دستگاه لیزری امکان حکاکی طرح و الگوهای پیچیده و اسم های ترکیبی وجود دارد همچنین این دستگاه باعث کاهش قیمت پلاک طلا اسم و کاهش هزینه های تولید پلاک طلا اسم و افزایش کیفیت حکاکی اسم  شده است.  

پلاک طلا اسم زنانه و مردانه
پلاک طلا اسم زنانه و مردانه

طرح های که نیازمند ظرافت زیادی دارد به کمک دستگاه لیزری انجام می شود همچنین این دستگاه به طلا سازان کمک زیادی در کاهش ریسک و خطا در هنگام حکاکی شده است  .

حکاکی به کمک دستگاه لیزر باعث شده که هزینه های مربوط به اجرت و دستمزد کاهش پیدا کند  .

موراد زیر به کمک دستگاه لیزر انجام می شود :

    درست کردن آویز و پلاک طلا اسم زنانه و مردانه

   درست کردن دستبند چرم با پلاک اسم استیل

  درست کردن  دستبند چرم با پلاک اسم برنج

درست کردن انواع اسم فارسی، انگلیسی

  حکاکی چهره روی انواع پلاک طلا ، نقره، استیل، برنج و….

حکاکی نام  عروس و داماد روی حلقه و انگشتر 

درست کردن انواع  انگشتر اسم

  درست کردن پلاک گوشواره اسم

   درست کردن پلاک جاکلیدی اسم

 درست کردن جاسوئیچی با پلاک اسم

شما میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی طلای نوزاد زیورآلات و پلاک اسم ، دستبند طلا ، گوشواره طلا به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *