مقالات

مراقبت و نگهداری از پلاک طلا اسم الماس

وقتی لباس هایتان رنگشان را ازدست می دهند ، باید به فکر تعویض آنها باشید. هنگامی که کیف دستی شما دچار ساییدگی می شود ، شروع به خرید یک کیف جدید می کنید. اما جواهرات یک داستان کاملاً متفاوت دارند . مانند سایر موارد ، حتی الماس می تواند درخشش خود را با گذشت زمان از دست بدهد. اگرچه الماس سخت ترین سنگ قیمتی است که برای ما شناخته شده است ، اما می تواند در لبه ها خرد شود. اگر مراقب نباشید ، آنها حتی ممکن است از پلاک طلا اسم ، گوشواره طلا یا انگشتر طلا بیرون بیفتند و بدین ترتیب عملاً جواهرات شما ناقص می شود. اگر آنها به خوبی حفظ کنید، پلاک طلا اسم، گوشواره طلا ، انگشتر طلا می تواند سالها کاملاً نو به نظر برسند همانطور که ما به شما در یافتن جواهرات الماس مناسب کمک می کنیم ، ما همچنین در اینجا به شما کمک می کنیم تا از الماس خود مراقبت کنید. در این مقاله نکات مهمی پیرامون نگهداری از جواهرات را برایتان بازگو می کنیم ، با ما باشید .

پلاک طلا اسم الماس
پلاک طلا اسم الماس

لمس کردن یا لمس نکردن ، مسئله این است !

بله ، این واقعاً یک مسئله است . هرچه کمتر به الماس های خود دست بزنید ، برای آنها بهتر است. آیا می دانید که هر بار که الماس خود را لمس می کنید ، روغن پوست شما به سنگ منتقل می شود؟ با گذشت زمان ، این کار باث ایجاد یک لایه روی سنگ می شود و آن را کثیف نشان می دهد. آیا می خواهید جواهرات الماس مورد علاقه شما براقیت خود را از دست ندهند ، اینطور است؟ بنابراین ، زیاد آنها را لمس نکنید .

هنگام استفاده از اسپری مو ، کرم یا لوسیون نباید از انگشترطلا الماس یا دستبند طلا الماس استفاده کنید. این موارد رنگ جواهرات را به طور موقت تغییر می دهد  و از درخشندگی آنها را می کاهد . توجه به این نکته ضروری است که در حالی که الماس آب را دفع می کند ، روغن و گریس می توانند به راحتی به الماس بچسبند. این امر در مورد الماس های تراش داده شده و بدون تراش صدق می کند .

به طور مرتب جواهرات الماس خود را تمیز کنید

الماس به دلیل نحوه عبور نور از آن می درخشد. روغن ، عرق و خاک می توانند مانع عبور نور شوند. بنابراین ، تا زمانی که الماس های خود را مرتباً تمیز نکنید ، نمی توانید انتظار داشته باشید که آنها آنطور که باید برق بزنند و بدرخشند .

تمیز کردن پلاک طلا اسم الماس آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید آب گرم ، مسواک نرم و صابون ملایم است. برای تمیز کردن الماس از خمیردندان استفاده نکنید.

  • پلاک طلا اسم الماس خود را برای چند دقیقه در آب صابون خیس کرده و به آرامی با یک مسواک با برس نرم تمیز کنید.
  • همراه با آن ، قسمت پشتی را که خاک به راحتی در آن تجمع می یابد نیز تمیز کنید.
  •  سپس می توانید آن را با یک پارچه نرم و بدون پرز خشک کنید.
  • اگر در حال تمیز کردن جواهرات الماس خود در سینک ظرفشویی یا حوضچه هستید ، قبل از شروع به کار مطمئن شوید که خروجی آب را مسدود کرده اید. بهتر است پلاک طلا اسم الماس خود را در کاسه ای از آب تمیز کنید تا از خطر از دست رفتن آنها جلوگیری کنید .

در حالت ایده آل ، الماس ها باید هر دو هفته یکبار تمیز شوند. برای تمیز کردن الماس خود از مواد شیمیایی استفاده نکنید.این کار می تواند شاخه های فلزی نگهدارنده الماس ها را فرسوده یا حتی حل کند.

با آنها به صورت ملایم برخورد کنید

اگرچه شکستن این سنگ های قیمتی آسان نیست ، اما شاخه هایی که الماس را در جای خود نگه داشته اند می توانند شکسته شوند. بنابراین ، با زیور آلات الماس خود خشن نباشید. هنگام تمیز کردن آنها ، بیش از حد آنها را تمیز نکنید یا فشار زیادی به آنها وارد نکنید. به همان دلیل ، از مسواک سخت برای تمیز کردن الماس های خود استفاده نکنید. اگر سنگ در لباس شما گیر کرده است ، آن را محکم بیرون نیاورید. آن را باید به آرامی از پارچه جدا کنید. شما که واقعاً نمی خواهید یک روز را صرف جستجوی یک الماس کوچک در کف زمین کنید.

پلاک طلا اسم الماس برای استفاده روزمره نیست

وقتی صحبت از الماس می شود ، مهم است بدانید چه موقع آنها را استفاده کنید و چه موقع آنها را در جعبه جواهرات خود بگذارید. اگرچه الماس ها حتی می توانند به صورت روزانه پوشیده شوند ، اما برای همه موارد مناسب نیستند. به عنوان مثال ، اگر به تعطیلات دریایی و کنار ساحل می روید ، دستبند طلا ،گوشواره طلا و پلاک طلا اسم شما بهتر است در خانه گذاشته شوند. این امر به ویژه در مورد انگشتر طلا الماس صادق است. ماسه و نمک نه تنها می تواند جواهرات شما را کثیف کند ، بلکه آب نمک نیز می تواند باعث کوچک شدن انگشت شما شده و به راحتی انگشتر طلا الماس شما از دستتان بیرون بیاید و گم شود .

اگر از سفید کننده یا کلر برای تمیز کردن وسایل منزل استفاده می کنید ، مطمئن شوید که قبل از شروع جواهرات الماس خود را در آورده اید. هنگام تصمیم گیری در مورد نگهداری الماس در خانه ، به نحوه چیدمان الماس های خود توجه کنید.

پلاک طلا اسم الماس
پلاک طلا اسم الماس

پلاک طلا اسم الماس را با دقت نگهداری کنید

الماس نه تنها در برابر گم شدن یا سرقت شدن بلکه در برابر آسیب نیز باید محافظت شود. هنگامی که الماس به الماس دیگری مالیده می شود ،این سنگ های قیمتی می توانند یکدیگر را خراش دهند. به همین ترتیب ، الماس های شما ممکن است هرگونه جواهرات دیگری را که با آنها تماس پیدا می کنند ، خراشیده و خراب کنند. هنگامی که یک الماس آسیب می بیند ، راهی برای بازگرداندن درخشش اولیه آن وجود ندارد. بنابراین به نفع شماست که هر قطعه جواهر را به صورت جداگانه نگهداری کنید و اجازه ندهید که آنها بر روی یکدیگر ساییده شوند. این ایده عاقلانه ای است که یک جعبه جواهرات پارچه ای با محفظه جداگانه برای تمام جواهرات خود خریداری کنید. از طرف دیگر ، می توانید هر قطعه جواهرات را در بافت نرم بپیچید.

جواهرات الماس نیاز به بازرسی دوره ای دارد

در مورد الماس ، شما باید نه تنها از سنگ ها بلکه از نگهدارنده های فلزی که الماس را در جای خود نگه می دارند ، مراقبت کنید. به شاخک هایی که الماس خود را در دست دارند نگاه کنید و مطمئن شوید که طول همه آنها برابر است. اگر یکی از آنها کوتاهتر از بقیه است ، وقت آن است که جواهرات خود را نزد جواهرساز ببرید. جواهرساز همچنین می تواند با پاک کننده اولتراسونیک الماس شما را درخشان کند. در این روش از سیال ارتعاشی برای تمیز کردن آلودگی انباشته شده بر روی الماس و فلز استفاده می شود. وقتی نوبت به انگشتر طلا الماس دار می رسد ، مطمئن شوید که انگشتر طلا شما به خوبی در انگشتتان جا می گیرد. اگر انگشتر طلا شما گشاد باشد ، الماس شما بیشتر ساییده می شود.

جواهرات الماس در واقع یک زیبایی و یک لذت برای همیشه هستند ، اما آنها تنها در صورتی زیبا خواهند ماند که برای حفظ آنها مراقبت بیشتری انجام دهید. با رعایت این نکات ، الماس های شما می توانند یک عمر دوام بیاورند و همانند روز اول که آنها را استفاده کرده اید، ظاهر خوبی داشته باشند.

انگشتر طلا الماس
انگشتر طلا الماس

شما می توانید برای دیدن طرح های متفاوت و زیبای انگشتر طلا الماس به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کنید .

همچنین می توانید برای دیدن مراحل نمونه کارهای ساخته شده و سفارشی به پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18مراجعه کنید .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *