مقالات

چطور ست دستبند طلا اسم و ساعت مناسب پیدا کنم ؟

ست کردن دستبند با ساعت کاری جدیدی است که امروزه در استفاده از اکسسوری ها باب شده است .اما نکته مهم درست ست کردن این دو با هم است . اگر به شکل صحیح با هم ترکیب نشوند جلوه ساعت و دستنبد هر دو از بین می رودو باعث زیر سوال رفتن شخصیت شما می شود .

ما در این مقاله برای حل این مشکل راه کارهایی ارئه خواهیم داد. در ادامه با ما باشید .

ست دستبند طلا اسم و ساعت
ست دستبند طلا اسم و ساعت

نوع دستبند انتخابی برای ست کردن با ساعت باید به گونه ای باشد که به ساعت آسیب وارد نکند و از طرف دیگر جلوه هر دو را حفظ کرده و زیباییی را دو چندان کند .

جنس مناسب برای انتخاب دستبند

برای ست کردن دستبند و ساعت شما می توانید از یک جنس استفاده کنید ، این کار جلوه زیبایی دارد ولی استفاده از دو جنس متفاوت میتواند کاری جسورانه ای باشد و ترکیب خاصی ایجاد کند البته نباید در این کار زیاده روی کرد زیرا باعث عدم تعادل در شخصیت شما می شود .

در کنار ساعت استیل شما می توانید از دسنبند های   gunmetal استفاده کنید که جذابیت ساعت و دستنبند را دو چندان کند اما از این نوع دستبند نمیتوان در کنار ساعت زرد استفاده کرد یا بلعکس .

تعداد دستبند در کنار ساعت

از یک دستبند نهایت دو دستبند در کنار ساعت استفاده کنید زیرا با شلوغ کردن دست خود هم زیبایی ساعت و هم زیبایی دستبند ها رااز بین می برید . ساعت خود به تنهایی قسمت زیادی از دست شما را پوشش میدهد پس در نهایت با قرار دادن یک دستبند در کنار ساعت جلوه هر دو را زیاد کنید و از استفاده بیش از حد بپرهیزید .

ست دستبند طلا اسم و ساعت
ست دستبند طلا اسم و ساعت

اول دستبند بعد ساعت

در هنگاه استفاده از دستبند و ساعت در کنار هم ، د ستبند را نزدیک دس بسته و ساعت را در قسمت مچ قرر دهید . یکی از کار های اشتباه در این هنگاه قرار دادن ساتعت بین دستبند است که این کار جلوه دستبند و ساعت را خراب می کند .

از قرار دادن دستبند و ساعت نزدیک هم خودداری کنید این کار موجب از دست رفتن زیبایی ساعت و دستبند می شود و گاهی اوقات با قرار گرفتن  دستبند در زیر ساعت ظاهر هر دو خراب می شود .

انتخاب سایز مناسب برای دستبند

در هنگام انتخاب دستبند برای ست کردن با ساعت از سایز های کوچک دستبند استفاده کنید . سایز های بزرگ با اشغال فضای زیاد در دست باعث جلوه نامتعادلی در دست می شود .

اما دستبند های کوچک تر باعث جلوه بیشتر ساعت و خود می شوند و با قرار رفتن در فضای مناسب زیبایی دست را د چندان می کنند .

انتخاب رنگ مناسب برای دستبند

ست دستبند طلا اسم و ساعت
ست دستبند طلا اسم و ساعت

در ابتدا مقاله در مورد جنس دستبند صحبت کردیم الان در مورد رنگ دستبند می خواهیم صحبت کنیم .

استفاده از رنگ های روشن در ست کردن بیتر مناسب است تا رنگ های خاص مثل قرمز و آبی یا سبز و..

در هنگام انتخاب رنگ دستبند به رنگ بند ساعت توجه داشته باشید اگر رنگ ساعت آبی باشد از دستبندی استفاده کنید که ترکیبی از آبی و سرمه ای باشد . استفاده از رنگ های در یک طیف زیبایی را دو چندان می کند . و در مقابل استفاده از طیف های مختلف برای ست کردن باعث نا متعادل بودن ست مورد نظر می شود .

سایت مهرزاد گالری دارای دستبند طلا اسم و دستبد چرم و … می باشد ، شما برای بازدید می توانید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی هدیه طلا نوزاد زیورآلات و پلاک اسم ، دستبند طلا ، گوشواره طلا به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *