اخبار

پیش بینی قیمت طلا در روزهای پایانی فروردین 1400

به گفته ابراهیم محمد ، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با وجود اینکه در ماه های گذشته در بازار طلا ثبوت قیمت ها را داشتیم ، اما مردم روی خوشی که بازار طلا نشان ندادند . جامعه در انتظار نتیجه بزرگترین رویداد سیاسی کشور در خرداد ماه هست .بازار طلا در این چند ماه با کمترین تعداد معاملات روبرو بوده است .

قیمت طلا در فروردین 1400
قیمت طلا در فروردین 1400

ایشان تصریح کرد: با توجه به ثبات ارزش اونس جهانی و نرخ ارز، و همچنین نبود تقاضا قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

علت پایین بودن حجم معاملات در بازار با وجود ثبات قیمت ها هنوز تمایل چندی برای خرید طلا وجود ندارد ، زیرا مردم در این شرایط ، نزدیکی انتخابات ،نمی توانند ریسک خرید را قبول کنند .

ولی محمدی در مورد قیمت پیش بیی شده در پایان فروردین گفت : فعلا با توجه به تعطیلات در بازار در قیمت ها ثبات داریم و اتفاق خاصی در بازار نخواهد افتاد .

قیمت طلا در فروردین 1400
قیمت طلا در فروردین 1400

قیمت طلا در فروردین 1400

محمدولی در پایان به قیمت‌های امروز 25 فروردین ماه ادامه داد: بازار طلا تعطیل است و قیمت‌ها طبق بهای اونس جهانی و دلار تعیین می‌شود که بر این اساس قیمت سکه امامی امروز به ۱۰میلیون و ۵۷۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد : قیمت نیم سکه شش میلیون و ۲۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان است؛ همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۵۰۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۳۸هزار تومان اعلام شد.

شما می توانید مقاله روش های متفاوت سرمایه گذاری طلا را برای شروع مطالعه کنید .

همچنین مقاله آینده طلا و سکه در سال 1400 می تواند به شما در سال 1400 کمک کند .

شما میتونید برای دیدن و سرمایه گذاری نمونه کارهای سفارشی هدیه طلا نوزاد زیورآلات و پلاک اسم ، دستبند طلا ، گوشواره طلا به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید

منبع : سایت طلا

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *