مقالات

انواع دستبند و چگونگی ست کردن دستبند با دیگر جواهرات

استفاده از دستبند یکی از رایج ترین اکسسوری ها در همه زمان ها بوده است .اولین دستبندها از چرم بافته شده و از چوب نیز تراشیده شده بودند.

با پیشرفت علم و دانش و استفاده از فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی ، دستبندها شکل  دیگری پیدا کردند. در حال حاضر به فراخور وضعیت مالی هر فرد نوع دستنبد او هم فرق می کند .

انواع دستبند طلا اسم
انواع دستبند طلا اسم

دستبند زنانه و مردانه

دستبند ها امروزه به طرز باورنکردنی در میان زنان و مردان محبوب هستند. به دلیل نوآوری های مداوم و تغییر در دستبندها ، شکل آن ها بسیار راحت ، سبک و کاربردی شده اند. اکنون ، با نگاهی به کاتالوگ های مد روز از جواهرات مدرن ، می بینید که دختران جوان از پوشیدن چندین دستبند بر روی یک دست ، ساخته شده ازجنس های مختلف  طلا ، نقره و تزئین شده با الماس و … احساس زیبایی دارند .

انواع دستبند طلا اسم
انواع دستبند طلا اسم

با توجه به عکس های دستبندهای زنانه  مشخص می شود که ترکیب همه دستبندها با هم ، باید با توجه به سبک و رنگ آنها باشد. آویزهای کوچک به صورت حروف ، نمادها ، سنگ های مختلف می توانند روی آنها آویزان کرد.

چطور دستبند خود را با دیگر زیورآلات خود ست کنیم ؟

نکاتی وجود دارد که با توجه به آن ها شما می توانید چندین دستبند را با جواهرات دیگر ست کنید.

ذکر این نکته مهم خالی از لطف نیست که شما باید ساعت و دستبند را در دو دست مختلف استفاده کنید .

  1. استفاده از دستبندهای نقره ای و طلایی به همراه هم زیاد جالب نیست. جواهرات ساخته شده از این فلزات گرانبها بهتر است جداگانه پوشیده شوند.
  2. از دو دستبند طلایی به طور همزمان استفاده نکنید. از آنجایی که هر یک از آنها جلوه مخصوص خود را دارد . می توانند زیبایی یک دیگر را تحت الشعاع قرار دهند.
  3. باید توجه داشته باشید که هر مدل دستبندی برای هر لباسی مناسب نیست. این نکته حائز اهمیت است زیرا همه دستبندها متناسب با لباس یا کت و شلوار نیستند. بنابراین ، دستبندهای ساخته شده از سنگ های قیمتی ظرافت و لطافت کامل می کنند. مرسوم است که دستبند های سنگهای قیمتی را با لباس شب مناسب می استفاده کنند. به عنوان مثال ، برای مردان ، دستبند های نقره ای با سنگ می تواند با یک لباس رسمی کت و شلوار استفاده شود

از کجا دستبند بخریم؟

از کجا می توان دستبندهای ساخته شده از طلا ، نقره ، پلاتین و سایر مواد کاربردی مدرن را خریداری کرد؟ فروشگاه جواهرات ما می داند که افراد جوان ، مدرن ، فعال ، تجاری ، پویا و شیک به چه چیزهایی نیاز دارند. در اینجا دستبندهای و کلاسیک و لوکس و زیبا را خواهید یافت.

ما می توانیم جالب ترین و زیبا ترین مدل ها را برای هر سلیقه ای برای شما پیشنهاد دهیم. در اینجا می توانید یک دستبند با سنگ های طبیعی برای خانم ها انتخاب و خریداری کنید. و همچنین ، یک دستبند زیبا برای یک مرد با نام خاص خود تهیه کنید .

انواع دستبند

دستبند النگویی

النگو نوعی دستبند است که با چند پیوند بهم متصل نیست. دستبند می تواند یک قطعه کامل باشد و یا می توان آن را از دو نیمه بهم وصل کرد و باز کرد. النگوها معمولاً با سایر النگوها یا دستبندها نیز استفاده می شوند. آنها را با الماس ، سنگ های قیمتی ، یا طلای ساده تزئین می کنند .

انواع دستبند طلا اسم
انواع دستبند طلا اسم

دستبندهای تنیس

دستبندهای تنیس معمولاً به صورت جداگانه الماس در یک خط مستقیم با پلاتین یا طلا قرار می گیرند. آنها در سبک های مختلف و وزن های متفاوت  موجود هستند.

انواع دستبند طلا اسم
انواع دستبند طلا اسم

دستبندهای کاف

دستبندهای کاف دستبندهای پهن هستند که از یک انتها باز هستند و از روی مچ دست می لغزند. دستبندهای کاف از قدیمی ترین دستبندهای هستند.

انواع دستبند طلا اسم
انواع دستبند طلا اسم

دستبندهای پیوندی

دستبندهای پیوندی با پیوندهای کوچک ساخته می شوند که یک دستبند انعطاف پذیر تشکیل می دهند. این پیوندها ممکن است دارای الماس یا سنگ های قیمتی باشند.

انواع دستبند طلا اسم
انواع دستبند طلا اسم

دستبندهای افسون (چارم)

دستبندهای افسون (چارم)یک زنجیر فلزی ساده است با آویز تزئین شده. دستبند آویزدار روشی معنی دار برای نشان دادن علائق وقایع مهم در زندگی شما هستند، مثلا به دنیا آمدن یک فرزند یا روز آشنایی.

انواع دستبند طلا اسم
انواع دستبند طلا اسم

دستبند زنجیری

دستبند زنجیری به نوعی دستبند گفته می شود که فاقد سنگهای قیمتی باشد . این نوع دستبند از قطعات به هم متصل شده تشکیل شده که کنار هم قرار گرفتند و  یک زنجیر متصل را تشکیل می دهند.

انواع دستبند طلا اسم
انواع دستبند طلا اسم

دستبند شناسایی یا دستبند ‘ID’ که به دو گروه تقسیم می شود.

انواع دستبند طلا اسم
انواع دستبند طلا اسم
  1. گروه اول دستبند شناسایی پزشکی است. این دستبند معمولاً به رنگ طلای زرد است و دستورالعمل های بسیار محسوسی دارد که با حروف قرمز روی دستبند چاپ شده است. اگر پوشنده به طریقی آسیب دید ، پرسنل رسمی خواهند دانست که بیمار به چه نیاز خاصی نیاز دارد.
  • دستبند ID دوم روی یک حلقه زنجیره ای بهم متصل شده که انعطاف پذیر است ، یک صفحه فلزی در وسط دستبند قرار دارد. صفحه فلزی بالای مچ دست قرار میگیرد . شما می توانید روی این صفحه ای که شبیه پلاک است ، حروف اولیه اسم یاهر چیزی مورد علاقه تان را  با لیزر یا دستگاه بنویسید.

شما می توانید برای دیدن انواع دستنبد طلا به به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *