مقالات

دستبند طلا چرمی و خرید چرخ خیاطی مناسب برای این نوع دستبند

در ساخت دستبند طلا چرمی از چرم های با کیفیتی استفاده می شود که هر چرخ خیاطی امکان دوخت آن را ندارد پس هنگام خرید چرخ خیاطی باید به نکاتی توجه کنید تا محصولی با کیفیتی داشته باشید.

.

دستبند طلا چرمی
دستبند طلا چرمی

با ما همراه باشید تا دایره دانش شما را در این خصوص افزایش دهیم و دوباره مجبور نشید به بازار رفته و با ضرر چرخ خیاطی خود رو با چرخ خیاطی مناسب تر تعویض کنید. 

.

مناسب ترین چرخ خیاطی چرم دوزی در ساخت دستبند طلا چرمی

بارها شده که محصولی را خریداری کرده اید با هدف خاصی ولی کارایی  لازم  را نداشته و برای شما مشکلات زیادی ایجاد کرده است. چرخ خیاطی هم از این مهم مستثنی نیست.

علاوه بر این چرم های استفاده شده در دستبند های طلا قیمت بالایی دارد و از بین رفتن آنها هزینه زیادی رو به شما تحمیل می کند و این توجه شما رو به خرید چرخ خیاطی مناسب دوخت چرم دو چندان می کند.

 عمدتا چرخ خیاطی هایی که طول بخیه بیشتری دارند نوع دوخت زیباتر و مقاوم تری نسبت به سایر دوخت ها دارد.

 قبل از خرید چرخ خیاطی نمونه کاری از چرمی که قصد دوختن آن را دارید رو با چرخ خیاطی که قصد خرید اون رو دارید امتحان کنید و کیفیت دوخت اون رو به دقت بررسی کنید تا ریسک خرید شما کم تر شود .

.

الزامات اولیه دوخت چرم در دستبند طلا چرمی

یکی از مواردی که در دوخت چرم دستبند های طلا اهمیت دارد عدم شکستگی دوخت است که در کیفیت اثر قابل توجهی دارد در دوخت با چرخ خیاطی مناسب چرم دوزی این شکستگی ها کمتر دیده می شود و به طبع آن جلوه کار زیباتر می شود.

 یکی از موارد دیگری که در دوخت چرم دستبند های طلا اهمیت دارد سوزن چرخ خیاطی است، برای دوخت چرم به دلیل استحکامی که دارد باید از سوزن های با ضخامت بیشتر و به عبارتی سوزن های ضخیم دوزی استفاده کرد.

پس در هنگام خرید چرخ خیاطی به ضخیم دوزی و نوع سوزن و شماره سوزن ضخیم دوزی توجه کنید.

.

به نظر شما چرخ خیاطی خانگی برای چرم دوزی مناسبه ؟

در بازار دو نوع چرخ خیاطی اصلی وجود دارد که به چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی صنعتی مشهور اند برخی از چرخ خیاطی های خانگی که امکان ضخیم دوزی دارند برای دوخت چرم های با ضخامت کم مورد استفاده قرار می گیرد.

 اما اگه از چرم های با ضخامت زیاد استفاده می کنید بهتر است از چرخ خیاطی های صنعتی برای دوخت دستنبد های طلای چرم استفاده کنید .

.

دستبند طلا چرمی
دستبند طلا چرمی
عرض دوخت چقدر باشد؟

عرض دوخت هم در انتخاب چرخ خیاطی اهمیت زیادی دارد . عرض دوخت از حدود 4 میل تا 10 میل در چرخ خیاطی های مختلف وجود دارد که بسته به نیاز شما می توانید از انواع مختلف آن استفاده کنید . علاوه به عرض دوخت سرعت دوخت هم در چرخ خیاطی های متفاوت است که در صورتی که شما سرعت بیشتری در دوخت نیاز دارید می توانید در انتخاب چرخ خیاطی به آن توجه کنید.

شما میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی دستبند طلا چرمی به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرام mehrzadgallery_18 مراجعه کنید .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *