مقالات

آیا از خواص طلا بر سلامتی خبر دارید ؟

برای همه ما اتفاق افتاده که گاهی بر اثر ترس یا استرس زیاد حالتی برای پیش می آید که دیگران برای درمان و بهبود حال ما قطعه ای از طلا ، انگشتر یا دستبندی را درون آب انداخته و با آب درصدد درمان ما هستند . البته همه تاثیر آن را حس کرده اند . بعد از گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی ، دانشمندان با انجام دادن آزمایش های متعدد توانستند این مورد را با مدارک مستدل به اثبات برسانند .

دیگر وقتی گفته می شود طلا فلز گرانبهایی است . مد نظر ما قیمت مادی آن نیست زیرا باتوجه به نکات علمی این فلز اثرات بی شماری دارد . ما قصد داریم در این مقاله در مورد خواص طلا بر سلامتی خانم را صحبت می کنیم . با ما باشید .

خواص طلا
خواص طلا

خواص طلا و تاثیرات مثبت آن

از زمان های دور از طلا برای درمان خانم ها استفاده فراوانی می شد . طلا دارای طبیعت گرم و تر است . این فلز به قلب نیرو می بخشد . همچنین برای درمان زخم ها و اینکه زخم عفونت نکند ، طلا را داغ کرده و بروی آن می گذاشتند .

از تاثیرات دیگر طلا برطرف کردن بیماری های غدد و عصبی در بانوان هست و طلا باعث کاهش فشار عصبی شده و به درمان بیماریهای قلبی کمک می کند . این نکته قابل توجه است که به دلیل همین خواص فراوان طلا از آن در طب سوزنی استفاده می کنند .

البته در کنار این خواص درمانی و زیبایی که برای بانوان دارد ، طلا به عنوان یک پس اندازی مطمئن است . زیرا طلا همیشه با ارزش بوده و همیشه به راحتی با قیمت مناسب می توان را خرید و فروش کرد . از این رو طلا را به عنوان دارایی و پس انداز در کشور ها تولید می شود . پشتوانه اقتصادی قرار می گیرد .

با هم خواص طلا را برشماریم .

کمک به تنظیم دما بدن

طلا باعث خنک شدن و پایین آمدن دمای بدن می شود . خانم هایی که در دوران یائسگی قرار دارند برای تنظیم دما بدن و جلوگیری از گر گرفتگی می توانند از طلا استفاده کنند .

موجب افزایش آرامش و کاهش فشار عصبی

طلا بر روی غدد بانوان تاثیر مثبت گذاشته و فشارهای روانی را کاهش می دهد . این فلز با ارتعاشات خود باعث قوت قلب ، آرام شدن و بهبود بسیاری از بیماری می شود .

در زمانی که فرد استرس نداشته باشد و بدن در حالت آرامی باشد . عروق بدن باز شده و حرکت خون در عروق به راحتی انجام می شود . این حرکت به تولید سلول های تازه خونی کمک می کند و در عین حال با از بین بردن سلول های مرده به سلامتی و درمان بیماری ها کمک می کند

افزایش سلامت عاطفی

دانشمندان با انجام آزمایشات به این نکته دست پیدا کرده اند که  بانوان با داشتن طلا به همراه خود مثل یک انگشتر یا النگو یا دستبند ، می توانند در تعامل با دیگران بهتر عمل کنند . این آزمایش نشان داد جواهرات و زیورآلات در افزایش سلامت عاطفی افراد نقش به سزایی دارند .

خواص طلا
خواص طلا

کمک به درمان پیری پوست

متخصصان در درمان پوست همگی به خاصیت درمانی طلا در جوان سازی پوست اعتراف کردند . قدرت فوق العاده طلا در درمان باعث شده بسیاری از موارد موجود در بازار مثل ماسک طلا ، از طلا در ترکیب آن ها استفاده کنند که برای جوان سازی پوست بسیار موثر است .

درمان زخم معده

همانطور که قبل ذکر شد از طلا درمان زخم ها و عفونت ها استفاده می شد . امروزه پزشکان به بیماران دارای زخم معده توصیه می کنند از طلا استفاده کنند .

افزایش سیستم ایمنی بدن

فواید دیگر طلا شامل بالا رفتن سطح ایمنی بدن در بانوان میشود . همه افراد دوست دارند که همیشه سلامت باشند و دچار بیماری نشوند اما این کار واقعا به صورت صد در صد  امکان پذیر نیست اما می توان تا حدودی این کار را انجام داد . استفاده از طلا می تواند به شما در این امر کمک کند . طلا سطح ایمنی را بالا برده و در مقابل عفونت ها از شما محافظت می کند .

اثرات دیگر طلا را میتوان به صورت جزئی به آن اشاره کرد :

  1. کاهش فشار خون
  2. درمان آرتروز
  3. درمان درد مفاصل
  4. رفع بیماری های قبلی

از دیگر اثرات مثبت استفاده از طلا در خانم ها می توان به کاهش فشار خون، درمان آرتروز و کاهش درد مفاصل زانو، رفع بیماری های قلبی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی هدیه طلا نوزاد زیورآلات و پلاک اسم ، دستبند طلا ، گوشواره طلا به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *