مقالات

آمادگی برای غافلگیری این بار با انگشتر طلا – قسمت دوم –

در قسمت قبل از اهمیت آمادگی های مورد نیاز برای غافلگیری همسرتان با انگشتر طلا  صحبت کردیم .

در مورد نکات کلی اندازه گیری سایز انگشت و نحوه پیدا کردن سایز انگشت همسرتان مطالبی بیان شد با ما باشید با ادامه مقاله در قسمت دوم .

یک سایزر انگشتر طلا تهیه کنید

سایزر انگشت
سایزر انگشت

اگر یک سایزر انگشتر طلا تهیه کنید ، امکان خطا در این حالت صفر است . این روش کاملاً مشابه روش قبلی است.  سایزر حلقه ای که باید تهیه کنید مانند متر اندازه گیری است – معمولاً یک متر پلاستیکی نرم و دارای گیره.

کار شما این است که حلقه متر اندازه گیری را در اطراف انگشت او بگیرید و آن را محکم کنید ، بنابراین به راحتی سایز انگشت او مشخص می شود.  روی متر اندازه گیری یک پیکان وجود دارد که به اندازه درست حلقه اشاره می کند .

این روش نسبت به روش قبلی پیچیده تر است زیرا شما باید سایزر حلقه را قبل از برداشتن شل کنید .اگر این کار را در حالی که او خواب است انجام دهید ، مثل این است که بازی اعصاب سنج را انجام می دهید. انجام یک حرکت اشتباه مساوی است با خداحافظی با غافلگیری همسرتان ، پس مراقب باشید .

از منظری دیگر  ، این روش از دقیق ترین روش هاست. و ممکن است شما سایزر را در مقابل یکی از انگشتر های طلا او قرار دهید تا اندازه را بدون به خطر انداختن جشن غافلگیری ،  تخمین بزند.

روش مقایسه قدیمی

انگشتر طلا
انگشتر طلا

اگرچه این روش دقیق ترین نیست ، اما روش مقایسه یکی از مطمئن ترین روش هاست. این کاری است که زوجین غالباً انجام می دهند و احتمالاً همسرتان به چیزی مشکوک نمی شود .

برای انجام این کار ، دست چپ او را گرفته و در رو به روی دست راست خود قرار دهید. سپس ، مقایسه کنید که انگشتان شما چه اندازه ای با انگشت او دارد. به عنوان مثال ، انگشت کوچک شما ممکن است یکسان یا کمی بزرگتر از انگشت او باشد. اکنون ، انگشت خود را اندازه بگیرید تا اندازه انگشت او را درست تخمین بزنید.

از آنجا که این روش دقیق نیست ، بهترین کار این است که مابقی مراحل را انجام دهید. وقتی مشخص کردید کدام یک از انگشتان شما با انگشت او یکسان است ، سعی کنید یکی از انگشتر های طلا  او را در انگشت که مقایسه کردید قرار دهید .. اگر خوش شانس باشید ، سایز آن مناسب خواهد بود و شما موفق شدید .

اما پس این مراحل ، هنوز هم توصیه می کنیم که با یک جواهر فروش مشورت کنید و بگویید که چگونه اندازه را بدست آورده اید. به احتمال زیاد ، شاید مطمئن شوید که برای متناسب بودن انگشتر طلا لازم است نصف اندازه را بالا یا پایین ببرید.

از او بخواهید انگشتری را که پیدا کردید را امتحان کند .

انگشتر طلا
انگشتر طلا

این ترفند کاملاً دقیق است ، اما به برخی از روشهای متقاعد کننده در کنار آن احتیاج دارید. به عبارت دیگر ، همسرتان شما باید فکر کند که شما این انگشتر را پیدا کردیده اید و احساس کردید برای اوست .

فراموش نکنید که لحن خود را حفظ کنید. در غیر این صورت ، او ممکن است متوجه شود چیز دیگری در جریان است . اما اگر همه چیز خوب پیش برود و او انگشتر را استفاده کند ، اندازه او را متوجه می شوید.

و حتی اگر انگشتر خیلی بزرگ یا خیلی کوچک شود ، بازهم می توانید یک تخمین کاملاً دقیق بگیرید.

از دیگران کمک بگیرید

خانواده و دوستان
خانواده و دوستان

اگر فکر می کنید راهی دیگر برای بدست آوردن اندازه انگشت او وجود ندارد ، می توانید از دوستان و اعضای خانواده کمک بخواهید. با این حال ، بهتر است از دوستان و اعضای خانواده او اجتناب کنید زیرا مقاومت در برابر اصرار برای گفتن حقیقت ، برای آنها سخت باشد.

بنابراین ، باید از دوستان یا اعضای خانواده خود کمک بگیرید. همسر شما مطمئناً به یکی از خواهر و برادرها یا دوستانتان نزدیک است. و اگر فرد آن را درست نقش خود رابازی کند ، هیچ دلیلی برای نگرانی در مورد از بین رفتن جشن غافلگیری وجود ندارد.

کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که از شریک زندگی شما بخواهند یکی از حلقه های خود را امتحان کند. و اگر متناسب باشد ، اکنون یک انگشت برای اندازه گیری و اندازه مناسب دارید. همچنین گزینه ای وجود دارد که از همسرتان در مورد اندازه انگشتر خود بپرسید. اما پس از آن ، او ممکن است مشکوک باشد که چیزی در جریان است.

در هر صورت ، شما باید مراقب دو چیز باشید. ابتدا شخصی را انتخاب کنید که بتواند این کار حساس را به او بسپارید. دوم ، با روشی جلو برویدکه اشاره ای به هدف نهایی شما نداشته باشد.

از گردش برای خرید استفاده کنید

گردش برای خرید
گردش برای خرید

بیشتر اوقات ، ویترین های فروشگاه های جواهرات توجه زنان را به خود جلب می کنند. چرا از شریک زندگی خود نمی خواهید که به داخل رفته و جواهرات را بررسی کند؟ و حتی نیازی به تمرکز روی انگشتر طلا نیست. همانطور که او در حال تماشای ویترین طلا است ، انگشتری را که فکر می کنید دوست دارد پیدا کنید و از او نظر بخواهید .

اگر او به سبکی علاقه مند باشد  و می خواهد آن را امتحان کند و شما دقیقاً می دانید که اندازه او چیست. نکته جالب این است که این روش به شما امکان می دهد با یک تیر دو نشان را بزنید. شما به طور همزمان سبک و اندازه مناسب را خواهید فهمید.

فقط سعی کنید همه چیز عادی به نظر برسد.  اگر همسر شما ببیند شما عصبی و هیجان زده شده اید ، متوجه می شود که شما در حال انجام کاری هستید.

اگر در نزدیکی فروشکاه مهرزاد گالری به آدرس ” تهران – شهرک ولیعصر – خ شهید بهرامی – پاساژ توحید- پ 16″ قرار دارید ، در صورت تمایل  ما می توانیم انگشت همسر شما را در فروشگاه خود بسنجیم.

به طور مستقیم از او اندازه انگشتر طلا را بخواهید

انگشتر طلا
انگشتر طلا

بله ، این روش ، غافلگیری را خراب می کند و به نوعی از عنوان این نوشته سرپیچی می کند. اما بسیاری از زوجین این روش را استفاده می کنند .

سوال از او درباره جزئیات مانند سبک و اندازه انگشتر ممکن است خیلی جذاب نباشد.  اما وقتی لحظه هدیه دادن فرا می رسد ، این لحظه عاشقانه را واقعاً  خراب نخواهد کرد . امور زیادی برای تحت تأثیر قرار دادن بانوی شما و به یاد ماندنی کردن این مراسم وجود دارد.

مسائل پیرامون اندازه انگشتر طلا

وقتی همه کارها تمام شد ، فهمیدن اندازه انگشتر بدون خطا باید سخت باشد.  اگر یکی از روش ها ناموفق باشد ، بسیاری از ترفندهای دیگر برای آزمایش کردن وجود دارد. اما هر کاری که می کنید ، قبل از اینکه اندازه مناسب آن را بدانید ، نباید انگشتر طلا را  بخرید.

قطعاً امکان تغییر اندازه بعد از هدیه دادن وجود دارد. اما آیا واقعاً می خواهید هدیه غافلگیری  خود را از بین ببرید؟

ما در این مقاله سعی داشتیم که به شما کمک کنیم تا بتوانید هدیه ای برای غافلگیری همسر خود تهیه کنید و آن لحظه را به یاد ماندنی کنید.

شما می توانید برای بررسی انگشتر های طلای جذاب فروشگاه مهرزاد گالری به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کنید .

همچنین می توانید برای دیدن مراحل نمونه کارهای ساخته شده و سفارشی به پیج اینستاگرام  mehrzadgallery_18  مراجعه کنید .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *