مقالات

آمادگی برای غافلگیری این بار با انگشتر طلا – قسمت اول –

این لحظه را تصور کنید ، شما مدتی بعد از دوران نامزدی برای همسر خود انگشتر طلا  خریداری کردید و تصمیم دارید او را غافلگیر کنید در مکانی خاص او را ملاقات می کنید و هدیه خود را به او پیش کش می  کنید ، هر دوی شما ناگهان متوجه می شوید که اندازه انگشتر طلا مناسب او  نیست . شما عجله کردید و وقت نگذاشتید تا اندازه انگشت او را بفهمید و آن لحظه زیبا خراب می شود.

ممکن است در آینده اندازه انگشتر طلا را تغییر دهید و آن را متناسب دستان همسر خود کنید . اما اگر برای آن لحظه آماده تر بودید ، شاید در انتها غافلگیری شما به سکل دیگیری رقم می خورد.

ما در این مقاله به دنبال ارائه راهکارهایی هستیم تا شما بتوانید بدون ایجاد کردن حساسیتی در همسر خود نسبت به خرید انگشتر طلا ، اندازه انگشتان او را متوجه شوید . با ما همراه باشید .

اندازه انگشتر  طلا – نکات کلی

انگشتر طلا
انگشتر طلا

به خاطر داشته باشید که اندازه گیری حلقه باید کاملاً دقیق باشد . برای خانمها ، اندازه ها از 4.5 تا 13 یا از محیط دایره ای  14.8 میلی متر تا 22.2 میلی متر

به طور کلی ، رایج ترین اندازه ها در بین عدد 5 تا 7 است و اندازه 6 پر فروش ترین است. در میلی متر ، این اعداد به 15.7 میلی متر (اندازه 5) ، 16.5 میلی متر (اندازه 6) و 17.3 میلی متر (اندازه 7) جایگزین می شود . انگشت همسر شما ممکن است بین دو اندازه قرار بگیرد و البته این را در نظر بگیرید که  اندازه های 5.5 ، 6.5 و … نیز وجود دارند.

ایده آل این است که حلقه به راحتی در دست همسر شما قرار بگیرید و روی انگشت بماند. اما حلقه باید کمی شل باشد ، بنابراین وقتی شخص می خواهد آن را از انگشت در بیاورید ، بدون هیچ احساس ناخوشایندی آن را از دست دربیاورد .

با توجه به این موضوع ، ممکن است دو اندازه انگشتر متفاوت متناسب با همسر شما باشد. در این صورت ، توصیه می شود که اندازه بزرگتر را انتخاب کنید . بعضی اوقات ممکن است بند انگشت بزرگتر از انگشت باشد. در این صورت ، انگشتری را انتخاب کنید که نیم اندازه بزرگتر باشد تا اطمینان پیدا کنید که  به همسرتان آن را به راحتی استفاده کند .

هنگامی که اندازه را انگشتر می گیرید ، به خاطر داشته باشید که از هیچ نوع نخ یا الیاف انعطاف پذیر استفاده نکنید زیرا ممکن است کشیده شود و نتیجه غلطی به شما بدهد.  اگر تصمیم دارید انگشتر  طلا با رکاب یا حلقه ی بزرگ تر را انتخاب کنید ، برای راحتی بیشتر باید نصف اندازه را به اندازه انگشت همسر خود اضافه کنید .

ترفندی برای تعیین اندازه انگشتر محبوب شما

اکنون شما با اصول اندازه گیری حلقه آشنا هستید ، وقت آن است که کار اصلی را شروع کنید. نکات زیر ساده است ، اما باید مراقب باشید .

یکی از انگشتر های طلایی را که استفاده می کند را بردارید

انگشتر طلا
انگشتر طلا

این کار احتمالاً ساده ترین استراتژی است ، اما چالش های خاصی وجود دارد.  اول ، شما باید 100٪ مطمئن باشید که او از آن انگشتر خاصی استفاده می کند. در غیر این صورت ، ممکن است انگشتری را بردارید را که دیگر مناسب او نیست .

دوم ، مهم است که اطمینان پیدا کنید که او متوجه نشده باشد که شما انگشتر طلا را برداشتید. بنابراین بهتر است سراغ انگشتر هایی بروید که چندان با ارزش نباشند یا از نظر عاطفی ارزش زیادی نداشته باشند.

وقتی انگشتر طلا در دست شما بود ، دو گزینه پیش رو دارید .

1. قطر داخلی حلقه را در محل اندازه بگیرید و اندازه انگشت را خودتان بفهمید.

2. می توانید حلقه را به نزدیکترین جواهر فروشی ببرید و از متخصصان بخواهید اندازه آن را مشخص کنند.

احتمالا گزینه دوم بهتر است، زیرا با اطمینان کامل از اندازه مناسب و برخی نکات دیگر در مورد نحوه انتخاب یک انگشتر طلا  مناسب مطلع خواهید شد .

یافتن سبک انگشتر طلایی که او واقعاً دوست دارد

انگشتر های او را همیشه بررسی کنید تا به سبک مورد علاقه او برسید ، خانم ها معمولا بادیدن عکس های انگشتر و یا مدلینگ های مختلف نظرتان خود را واضح بیان می کنند ، از این فرصت استفاده کنید .

اندازه انگشتر طلا
اندازه انگشتر طلا

گاهی اوقات برداشتن انگشتر برای مدت طولانی و بردن به طلا فروشی ممکن نیست.  اما هیچ دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد ، شما می توانید حلقه را روی یک کاغذ بگذارید و شکل داخلی انگشتر طلا را بکشید و برای بدست آوردن اندازه مناسب از آن استفاده کنید.

در این صورت شما باید شکل کشیده شده را به جواهر فروشی برید نه اینکه اندازه را از روی شکل حدس بزنید ، ممکن است در زمانی که اندازه را تصور می کنید یا در منزل مشخص می کنید اندازه کمی بزرگتر یا کوچکتر شود ، پس شما باید این شکل را به جواهر فروشی برده و انگشتری را روی این شکل بچسبانید و با کمک جواهر فروش اندازه را متوجه شوید  .

پیدا کردن اندازه انگشتر طلا یی که دارای تاج بزرگ یا تزئینات زیادی در قسمت نگین هستند ، سخت است. اگر اندازه گیری را فقط یک یا دو میلی متر از جا به جا کنید ، ممکن است انگشتری به اندازه بزرگ یا کوچکتر تهیه  کنید. همانطور که گفته شد ، یک حلقه که کمی بزرگتر است معمولاً مشکلی ایجاد نمی کند. اما اگر کوچکتر باشد همسرتان نمیتواند آن را در دستان خود استفاده کند .

برآورد بر اساس اندازه دست

انگشتر طلا
انگشتر طلا

روش دیگر  این بار ، شما حلقه را اندازه گیری نخواهید کرد ، بلکه مبنا اندازه گیری انگشتان همسرتان است .  اگر بخواهید این کار را به روش صحیحی انجام دهید باید چند مورد را در نظر بگیرید.

اندازه انگشت او را هنگام خواب بگیرید

اندازه انگشتر طلا
اندازه انگشتر طلا

این کار سخت ترین استراتژی است ، زیرا همیشه خطر بیدار شدن از خواب وجود دارد . اگر او از خواب بیدار شود ، می توانید بهانه ای پیدا کنید ، برای مثال بگویید انگشتهای بلند و باریک او چقدر زیباست .

به هر حال ، در اینجا استفاده از مترخیاطی بسیار مناسب است . برای اندازه گیری با نخ یا الیاف ممکن است راحت تر باشند ، اما اندازه صحیحی به شما نمی دهند. همین طور اگر تصمیم دارید از یک نوار کاغذی باریک استفاده کنید ، همین مشکل باز وجود دارد  .

از بین انگشتان دست او  ، به آرامی متر را به دور انگشتی که برای آن انگشتر طلا خریداری می کنید بپیچید و مطمئن شوید که نه بسایر شل و بسیار سفت است.  انتهای متر را  انگشت شست و اشاره خود نگه دارید و بالای انگشت حلقه او قرار دهید . به این ترتیب احتمال اندازه گیری یه صورت غلط  را به حداقل می رسانید.

ادامه دارد …..

امیدواریم تا به اینجا خسته نشده باشید ، برای غافلگیر و تجربه حس خوشایند آن لحظه باید کمی تلاش کرد .

خوشحال میشیم زیر همین مقاله نظراتتون اعلام کنید ، تا با انرژی بیشتر قسمت دوم براتون بزاریم . اگر تا به اینجا رضایت داشتین که بسیار عالی است . اما اگر ایراداتی داریم خوشحال میشیم بهمون تذکر بدین .

منتظر قسمت دوم باشید .

در این فاصله شما می توانید برای دیدن نمونه انگشتر طلا و بررسی مدل های مختلف به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کنید .

همچنین می توانید برای دیدن مراحل نمونه کارهای ساخته شده و سفارشی به پیج اینستاگرام    mehrzadgallery_18  مراجعه کنید .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *