مقالات

چگونگی نگهداری از گوشواره طلا

استفاده از گوشواره از زمان های گذشته و در فرهنگ و رسوم بسیاری مورد استفاده بانوان یا حتی آقایان مرسوم بوده است . امروزه گوشواره تبدیل به یک اکسسوری جذاب و مورد انتخاب همه ی بانوان شده است . به طوری که کمتر بانویی را می توان یافت که گوشواره نداشته باشد یا علاقه ای به آن نداشته باشد .

مساله اساسی از همین نقطه شروع می شود . زمانی که اسفاده از گوشواره زیاد می شود نگهداری و مراقبت از آن نیز مشکل می شود . ما در این مقاله به دنبال ارائه راهکاری برای مراقبت از گوشوراه های طلا هستیم .

نگهداری از گوشواره طلا
نگهداری از گوشواره طلا

در نگهداری گوشواره های بلند باید دقت کنید که این نوع گوشواره طلا را نباید کنار قرار داد تا به هم پیچ نخورد و دچار گره و آسیب نشود . البته نوع فلز به کار رفته در گوشواره نیز برای تمیز کردن آن هم است زیرا برای تمیز کردن هر نوع فلزی باید از مایع خاصی استفاده کنید .

استفاده از گوشواره طلا در مکان های مختلف

اگر به استخر می روید حتما قبل از ورود گوشواره خود را در بیاورید زیرا ممکن است گم شود یا به علت کلاهی روی سر می گذارید خم شود . البته کلر استخر نیز برای طلا مناسب نیست .

زمانی که به باشگاه ورزشی می روید علاوه بر این مشکلات ممکن است هنگام ورزش به علت وجود گوشواره به گوش خود آسیب بزنید .

زمان رفتن به مهمانی قبل از آویزان کردن گوشواره ، عطر و لوسیون خود را استفاده کنید و در مرحله پایانی گوشواره خود را آویزان کنید .

برای نگهداری از گوشواره از جعبه مناسب استفاده کنید که گوشواره ها به شکل مناسب در آن قرار بگیرند تا به هم ساییده نشده و گره نخورند .

تمیز کردن گوشواره در منزل

شما برای تمیز کردن گوشواره طلا می توانید از محلول های موجود در منزل استفاده کنید ولی پیشنهاد ما این هست که حتما برای تمیز کردن به طلا فروشی های مجاز مراجعه کنید تا آسیبی به گوشواره شما وارد نشود و متحمل هزینه گزاف نشوید .

شما میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی هدیه طلا نوزاد زیورآلات و پلاک اسم ، دستبند طلا ، گوشواره طلا به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *