مقالات

طلای نو یا دست دوم کدام یک مناسب تر است ؟

طلای نو یا دست دوم مساله این است !

تفکر رایجی که در بین مردم حاکم است این است که خرید طلای دست دوم به خاطر اینکه اجرت طلا در آن محاسبه نمی شود صرفه اقتصادی بیشتری داشته و در عین حال تفاوتی با خرید طلای نو ندارد،  شما چطور فکر می کنید ؟ تا حالا با این مسئله مواجه شدید ؟

از طرفی تفکری در بین مردم موافق این است که خرید طلای نو لذت بیشتری داشته و ذاتا خرید طلا یا هر چیز دیگری از این نوع به خاطر ایجاد حس خوب ایست که خرید طلای نو اون رو دو چندان می کند. برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشد .

اول از همه باید به این فکر کنید که به چه دلیلی طلا خرید می کنید هدف شما از خرید طلا سرمایه گذاری است یا برای لذت از خرید و زیبایی طلا خریداری می کنید و اینکه شرایط اقتصادی شما چطوریه ؟ برای یه مراسم در شرایط خاص مجبور به خرید طلا هستید یا نه برای تفریح و سرگرمی طلا می خرید ؟

.

طلای نو یا دست دوم
طلای نو یا دست دوم

خوب حالا میشه گفت قطعا حس و حال و اعتماد به نفسی که از خرید طلای نو به آدم در یک مهمونی و مراسم خانوادگی دست میده خیلی متفاوت تر از یه طلای دست دومه .

اگه هدف شما از خرید طلا سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول و سود بیشتره خرید طلای دست دوم یه گزینه خوبه که می تونید با هزینه کمتری سود بیشتری ببرید. چرا که موقع خرید طلای دست دوم اجرت کمتری محاسبه می شود و موقع فروش اون هم سود بیشتری عاید شما میشه.

.

سردرگمی در بازار طلا فروشان

در عین حال سری به بازار طلافروشان تهران بزنید و نحوه محاسبه قیمت طلا، اجرت و مالیات رو در چند فروشگاه طلا فروشی مقایسه کنید. نهایتا بعد از چند تا مغازه اون چیزی که نصیب شما میشه تنها سر درگمی و کلافه گیه و احتمالا با این شرایط از خرید طلا منصرف شده دنبال راهی برای برگشت به خانه می گردید.

اگه قصد خرید طلای نو دارید از هر فروشگاهی خرید نکنید و نحوه محاسبات قیمت طلا در فاکتور فروش کاملا مسلط شوید چرا که با توجه به پیچیدگی های محاسبه قیمت طلا ممکن است برخی سوء استفاده کرده و کلاه سرتان برود . پس بهتره از فروشگاه های معتبر خرید کنید و اگر افراد مورد اعتمادی را می شناسید به سراغ آنها بروید و یک خرید بی دردسر رو تجربه کنید.

.

حرف آخر اینکه

بازار طلا از یه بازار صرفا خرید طلا و جواهر با هدف زیبایی خارج شده و طلا تبدیل شده به کالایی سرمایه ای که در این بازار خرید طلای نو یا دست دوم بسته به هدف و شرایط شما معایب و محاسنی داره حال که تفاوت های این دو را متوجه شدید با آرامش بیشتری در بازار دنبال طلای خود باشید و از زندگی لذت ببرید.

شما میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی ما به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرام mehrzadgallery_18 مراجعه کنید .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *