مقالات

بستن دستبند طلا به تنهایی

وقتی تنها در خانه هستید ، بستن دستبند طلا روی مچ دست کار سختی است.هر زمان که فکر می کنید که الان بست را می بندید ، دستبند سر میخورد و دوباره به حالت اول باز می گردید. اما دیگر مجبور نیستید این نوع ناامیدی را تحمل کنید .با ابزار یا وسایل مناسب ، به تنهایی می توانید دستبند طلا خود را ببندید و لذت ببرید. ما در این مقاله روش هایی که شما می توانید با آن دستبند خود را به تنهایی ببندید را برایتان بازگو می کنیم با ما همراه باشید .

روش شماره یک : استفاده از نوار چسب

بستن دستبند طلا به تنهایی
بستن دستبند طلا به تنهایی

دستبند را روی مچ دست خود قرار دهید. برای ثابت نگه داشتن دست ، کف دست رو به پایین ، روی میز یا پیشخوان بگذارید تا نگران افتادن دستبند نباشید. هنگامی که دستبند را روی مچ دست خود قرار می دهید ، انتهای آن را بدون گیره در بالا بگذارید و انتهای دیگر را از زیر بکشید تا آن را دور مچ خود بپیچید.

هنگامی که دستبند را روی دست خود قرار می دهید ، از پایین انداختن آن خودداری کنید تا انتهای آن درست در وسط مچ دست شما باشد زیرا احتمال افتادن در آن حالت بیشتر است. آن را طوری تنظیم کنید که انتهای دستبند نزدیک انتهای مچ دست شما باشد .

بستن دستبند طلا به تنهایی
بستن دستبند طلا به تنهایی

یک تکه نوار چسب به دستبند طلا ببندید  مطمئن شوید که از یک نوار به اندازه کافی بزرگ برای محکم نگه داشتن جواهرات طلا  بر روی مچ دست خود استفاده می کنید. بهتر است نوار را درست در انتهای دستبند ببندید .

می توانید از هر نوع چسبی که در خانه دارید استفاده کنید ، اما سعی کنید نواری را انتخاب کنید که هیچ اثری روی دستبند شما باقی نگذارد  یا هنگام جدا شدن آن به پوست شما آسیب وارد نکند .

بستن دستبند طلا به تنهایی
بستن دستبند طلا به تنهایی

بست را با دست دیگر خود محکم نگهدارید . با نگه داشتن نوار دستبند در محل مچ دست ، می توانید به راحتی دستبند را دور مچ خود بپیچید ، نگه دارید و بست را با دست مخالف خود ببندید. هنگامی که دستبند محکم شد ، نوار چسب را بردارید و دور بیندازید.

اگر در بستن بست مشکل دارید ، مطمئن شوید که جواهرات طلا را روی میز  محکم کرده اید تا ثابت بماند.

روش شماره دو : استفاده از گیره کاغذی

بستن دستبند طلا به تنهایی
بستن دستبند طلا به تنهایی

یک گیره کاغذ را خم کنید تا باز شود. با انگشتان خود آن را به آرامی از هم جدا کنید. می توانید آن را کاملاً باز کنید تا فقط یک “قلاب” باقی بماند ، یا آن را به شکل “S” خم کنید. نگه داشتن شکل “S” اغلب راحت تر است زیرا می توانید یک سر آن را به انگشت خود وصل کنید ، بنابراین در محل خود باقی می ماند.

به این نکته توجه کنید که گیره کاغذی راکه انتخاب می کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد. وقتی آن را باز می کنید ، باید آنقدر طولانی باشد که بتوانید حداقل یک قلاب در انتها آن ایجاد کنید که به مچ دست شما برسد . به شکلس که که آن را بین انگشتان خود نگه داشته اید یا آن را روی انگشت شست خود قرار داده اید.

اگر یک گیره کاغذ با اندازه مناسب در خانه ندارید ، می توانید از سیم  مانند تصویر استفاده کنید تا بتوانید آن را به شکل قلاب یا “S” دربیاورید و استفاده کنید .

بستن دستبند طلا به تنهایی
بستن دستبند طلا به تنهایی

گیره کاغذ را به انتهای دستبند وصل کنید. شما می خواهید گیره را از طریق حلقه ای در انتهای دستبند بدون بستن عبور دهید. این به شما این امکان را می دهد که در حالی که دست را با دست دیگر می گیرید ، آن را در جای خود نگه دارید.

هنگام اتصال گیره کاغذ به دستبند طلا خود مراقب باشید تا به جواهرات آسیب نزنید.

بستن دستبند طلا به تنهایی
بستن دستبند طلا به تنهایی

بست را با دست آزاد خود ببندید. با دستبند متصل به گیره ، دسترسی و عملکرد شما بیشتر می شود ، بنابراین راحت تر می توانید جواهرات طلا را با دست دیگر دور مچ خود بپیچید و بست را محکم کنید. به یاد داشته باشید که قبل از اینکه به سمت بیرون بروید، گیره کاغذ را از دستبند طلا  باز کنید.

بعد از اتمام کار گیره کاغذی را بیرون نیندازید ، آن را در جعبه جواهرات  خود نگه دارید تا دفعه بعد که نیاز شد دستبند خود را به تنهایی ببنید ، از آن استفاده کنید .

شما می توانید از کش های قیطانی نیز برای انجام این کار استفاده کنید .

بستن دستبند طلا به تنهایی
بستن دستبند طلا به تنهایی
بستن دستبند طلا به تنهایی
بستن دستبند طلا به تنهایی

در ادامه برای شما فیلمی را آماده کردیم که در آن نحوه بستن دستبند طلا به تنهایی را آموزش می دهد .

شما می توانید برای دیدن طرح های متفاوت و زیبای جواهرات طلا به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کنید .

همچنین می توانید برای دیدن مراحل نمونه کارهای ساخته شده و سفارشی به پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18مراجعه کنید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *