مقالات

گوشواره مناسب، شناخت مدل های متفاوت گوشواره و انتخاب درست

انواع گوشواره و تناسب آن با هر صورت

از زمان ابداع جواهرات ابتدا خانم ها برای زیبایی و جلوه خود از گوشواره استفاده می کردند ولی با تغییر زمان تقریبا از سال 1970 همه ی افراد گوش های خود را سوراخ می کنند .

برای استفاده از گوشواره ابتدا باید مدل های مختلف گوشواره را بشناسیم و بعد متناسب با صورت خود ، گوشواره مناسب را انتخاب کنیم . اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال بهترین و مناسب ترین گوشواره برای خود هستند ، با ما در ادامه همراه باشید .

.

انواع گوشواره ها :

گوشواره های کلیپسی

برای استفاده از این نوع گوشواره نیازی به سوراخ کردن گوش خود ندارید . این گوشواره با وارد کردن فشاری بر لاله گوش بر روی گوش جفت شده و قابل استفاده است . گرچه این گوشواره زیبایی خاصی به صورت شما می دهد ولی احتمال گم شدن این گوشواره بالا است . در نتیجه از انتخاب گوشوارهای قیمتی و گرانبها با مدل کلیپسی اجتناب کنید .

گوشواره مناسب
گوشواره مناسب
گوشواره های حلقه ای

این مدل گوشواره با وارد شدن قسمتی از گوشواره به داخل سوراخ گوش به طرف دیگر گوشواره قفل می شود . این مدل گوشواره که گرچه قدیمی است ولی هیچ موقع زیبایی خود را از دست نداده است .

 با  گذشت زمان از طرح های ساده به طرح های با مروارید و سنگ تبدیل شده است . که زیبایی گوشواره و جلوه آن روی گوش شما را دو چندان می کند .

گوشواره های حلقه ای مناسب صورت های مربعی شکل هستند . قابل استفاده برای هر تیپ شخصیتی در تمامی محل ها از جمله منزل ، کار و مهمانی و … می باشند .

گوشواره مناسب
گوشواره مناسب
گوشواره های آویزی

این مدل گوشواره ها بسیار زیبا و خیره کننده و در عین حال ساده هستند . با واردکردن قسمتی از گوشواره داخل سوراخ گوش ، آن را قفل می کنید و در عین حال می توانید زیبایی فریبنده این مدل را ببینید . گوشواره های آویزی مناسب برای استفاده برای هر مدل مویی هستند .

.

گوشواره مناسب
گوشواره مناسب
گوشواره های لوستری

اگر شما به دنبال  جلوه زیاد هستید ، این مدل گوشواره برای شما مناسب است .گوشواره های لوستری به دلیل استفاده شدن سنگ و جواهرات زیاد در آنها وزن بالایی دارند و به تبع قیمت بیشتری هم خواهند داشت . قبل از خرید این مدل حتما به فشاری که به لاله گوشتان وارد می شود ، دقت کنید .

این مدل گوشواره ، مناسب صورت های قلبی و بیضی شکل است . اگر شما به دنبال کوچک نشان دادن صورت خود هستید ، گوشواره های لوستری ، بهترین گزینه برای شماست .

البته باید توجه داشته باشید که به دلیل شکل و اندازه این مدل باید مراقب گیر کردن گوشواره در بین موهای بلند باشید .

.

گوشواره مناسب
گوشواره مناسب
 گوشواره های میخی

یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مدل گوشواره ، گوشواره میخی است . این مدل می توان در عین ساده بودن، جلوه خاص و قابل توجهی به صورت شما بدهد . گرچه در حال حاضر مدل های پر زرق و برق تر هم به بازار آمده است ولی باز گوشواره میخی حرف اول را میزند .

این مدل با وارد شدن قسمتی از گوشواره به داخل سوراخ گوش و قرار گرفتن پین در پشت آن بر روی گوش قرار می گیرد .

کسانی که صورت های کشیده ای دارند ، بهتر است از این مدل استفاده کنند .

البته گوشواره های میخی با هر لباسی اسپرت یا شب قابل استفاده هستند .

.

گوشواره مناسب
گوشواره مناسب
گوشواره های بخیه ای (Threaders)

اگر به دنبال مدل ساده  با جلوه خاصی هستید ، پیشنهاد ما گوشواره های بخیه ای است .

 این مدل دارای یک زنجیر است که به آن نخ گوشواره نیز می گویند. در زمان استفاده از این مدل باید مراقب باشید که گوشواره به لباس و موهایتان گیر نکند .

برای صورت های قلبی شکل ،گوشواره های خمیده ی بخیه ای، بسیار مناسب هستند .

گوشواره مناسب
گوشواره مناسب

انتخاب گوشواره مناسب

برخی از افراد برای جلوه بیشتر از ترکیب چند مدل گوشواره با هم استفاده می کنند. برای مثال از گوشواره های آویزی یا بخیه ای به همراه گوشواره های میخی استفاده می کنند .

گوشواره مناسب
گوشواره مناسب

 شما نیز می توانید متناسب با صورت و بودجه خود گوشواره مناسب خود را تهیه کنید .

همچنین میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی گوشواره طلا ، زیورآلات طلا و پلاک طلا اسم ، دستبند طلا و… به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *