مقالات

پلاک طلا اسم و نحوه انتخاب طلا و جواهر آلات مناسب

می خواهید طلا و جواهرآلات شامل ست طلا، نیم ست طلا، گوشواره طلا، دستنبد طلا، پلاک طلا اسم مناسب خودتون برای هدیه یا مراسم عروسی بخرید، نگران هستید و نمی دونید چیکار کنید. با ما همراه باشید تا دغدغه شما رو برای خرید طلا مناسب رفع کنیم.

.

رنگ پوست یکی از عوامل مهم در انتخاب پلاک طلا اسم و جواهرآلات

در صورتی که پوست شما تیره است از طلای سفید به جای طلای زرد استفاده کنید. چرا که جلوه بیشتری به شما میدهد و ترکیب اونها شما رو خاص می کند.

اگر پوست شما گندمی رنگ است از طلای زرد و قرمز استفاده کنید یا اگه امکانش رو ندارید به جای اون لباس های با رنگ قرمز بپوشید. در صورتی که پوست برنزه دارید از طلای زرد و سفید استفاده کنید. ترکیب بسیار عالی جذاب و دوست داشتنی میشه.

.

گوشواره طلا چطور زیبایی شما رو بیشتر می کند؟

گوشواره‌ های به شکل قطره‌ و آویزان صورت شما را کشیده‌تر نشون میده و اگر صورت شما مثلثی شکل یا گرد است از گوشواره‌های بیضی شکل یا گرد جلوه مناسبی به شما میده.  

برای صورت های گرد و مثلثی گوشواره های گرد و بیضی مناسبه و برای صورت های مستطیلی گوشواره گرد ولی کوتاه مناسب تره که بر خلاف صورت تان باشد.

اگر صورت شما تخم مرغی هست از گوشواره های گوشه دار و آویزان استفاده کنید.  

و اینکه صورت های بیضی تقریبا با همه نوع از گوشواره ها ترکیب مناسبی رو ایجاد میکنه ولی بهتره که کسانی که این صورت رو دارند از گوشواره های نگینی و گرد که به لاله گوش می چسبد، استفاده کنند.

پلاک طلا
پلاک طلا

همه اینها یک طرف لباس یک طرف

در انتخاب طلا و جواهر نوع لباس نیز از اهمیت زیادی برخوردار است در صورتی که لباس های شلوغ و پر نقش و طرح می پوشید از گوشواره و جواهرآلات ساده تر استفاده کنید و بالعکس در صورتی که لباس های شما ساده است می توانید از گوشواره طلای نقش و نگار و شلوغ تری استفاده کنید.

برای لباس های با رنگ روشن طلا و جواهر فلزی و نگین دار خوب جلوه می کنه و عالیه

.

پلاک طلا اسم مناسب شما

در صورتی که گردن بلند و کشیده ای دارید بهتره از گردنبند هایی که مثل دستبند هستند استفاده کنید. ولی هرگز از گردنبند های باریک و طوقی شکل استفاده نکنید چرا که ترکیب آنها ظاهر زیبایی رو ایجاد نمیکنه.  

کسانی که گردن کوتاه دارند می تونند از ترکیب دو گردنبند نازک و ظریف استفاده کنند این نوع گردنبند ها با لباس های یقه باز و یقه هفتی زیباتر دیده میشه.

.

پلاک طلا اسم بهار Bahar
پلاک طلا اسم بهار Bahar

گردنبند های بزرگ برای کسانی که بالاتنه بزرگی دارد مناسب نیست برای اینکه این گردنبند ها بالا تنه ی آنها رو بزرگ تر نشون میده.

برای آدم هایی با شانه های چاق، گردنبند های رشته ای و ظریف با اشکال هندسی مناسب می باشد.

کسانی که قد کوتاهی دارند از گردنبند یا پلاک طلا اسم استفاده کنند که بلندی اون تا استخوان ترقوه یا یکم پایین تر باشه.

.

خیلی هم دنبال ست کردن زیورآلات خودتون نباشید

خیلی دنبال ست کردن زیورآلات خودتون نباشید مهم این است که طلا و جواهرآلات شما با رنگ و طرح مناسب با هم هماهنگ باشد.

بهتره که طلا و جواهرآلات که به صورت کانونی هستند و در مرکز قرار می گیرند رنگ روشنی داشته باشند که بهتر جلوه کنه. و بقیه جواهرآلات که اطراف اونها هستند رنگ خنثی یا تیره داشته باشند این باعث میشه که ترکیب اونها جلوه بیشتری پیدا کنند.

برای دیدن محصولات متنوع م به این آدرس مراجعه کنید . https://mehrzadgallery.com/shop

آدرس پیج اینستا : https://www.instagram.com/mehrzadgallery_18

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *