مقالات

طلا نوزاد و نکاتی مهم که هنگام خرید آن، باید توجه کنید .

طلا یک فلز با ارزش و گران قیمت می باشد که با گذشت زمان همچنان ارزشمند و گران بها است بنابراین خرید گوشواره طلا ، دستبند طلا و پلاک طلا اسم  یک اقدام اقتصادی خوبی می باشد و پس انداز خوبی برای آینده نوزاد هست .

هنگام خرید طلا نوزاد چه نکاتی باید رعایت شود ؟

یکی از نکات مهمی که باید هنگام خرید طلای نوزادتان دقت کنید این است که طلا را با توجه به سن و سایز نوزادتان انتخاب کنید .طلای نوزاد به خصوص دستبند طلا و النگو طلا نباید ظریف و نازک باشد زیرا امکان دارد که نوزادتان طلا را بخورد و اتفاقات ناگواری برایش به وجود آید . اگر قصد دارید برای نوزادتان طلا بخرید طلا های که نقش های بزرگ که مناسب سن و سایز نوزادتان است ، بخرید و از طلاهای های نازک که نقش های ریز دارد مناسب نوزادتان نمی باشد .

طلا نوزاد
طلا نوزاد

نوع قفل در طلای نوزاد

هنگام انتخاب طلا ، قطعات طلای که قفل می شود مانند گوشواره ، پلاک اسم و دستبند طلا قفل طلا باید طوری باشد که نوزاد نتواند باز کند بهتر است که قفل های اهرمی یا عصایی باشد زیرا این نوع قفل ها محکم تر از سایر قفل های دیگر می باشد .

اگر قفل طلا محکم نباشد امکان دارد نوزادتان طلا را بخورد یا طلا را گم کند .

 وزن طلای نوزاد  بهتر است که سبک باشد یا سنگین ؟

لطفا برای نوزادتان طلا سنگین وزن انتخاب نکنید زیرا وزن زیاد طلا نوزاد تان را اذیت می کند و باعث می شود که نوزادتان از آن طلا خوشش نیاید و برای رهایی از فشار وزن طلا آن را بشکند .

 همان طور که گفته شد خرید طلای نوزاد یک پس اندازی برای آینده نوزادتان می باشد و احتمال اینکه کودک یا نوزاد شما نتواند به خوبی از این فلز گران بها مراقبت کند ، وجود دارد .

طلاهای سنگین  وزن مناسب کودکان نمی باشد زیرا احتمال دزدیده شدن طلا توسط سارقان وجود دارد بنابراین هنگام انتخاب طلای نوزاد با وزن پایین انتخاب کنید .

 اغلب طلا سازان طلای نوزاد  مانند پلاک اسم در وزن پایین درست می کنند و قیمت پلاک   طلا اسم بستگی به اندازه سفارشی مشتری دارد .

طلا نوزاد
طلا نوزاد

طلا نوزاد بهتر است از نوع توپر باشد یا سبک ؟

نوزادان  و کودکان کنجکاو می باشد و این حس کنجکاوی برای شناخت محیط و اطرافیان می باشد و امکان دارد کودک شما طلا را جهت کنجکاوی بشکند و آن را گاز و یا بخورد بنابراین طلا سبک مناسب نمی باشد زیرا کودک تان می تواند آن را بخورد و این نوع طلا ها معمولا زود می شکند در نتیجه طلا توپر مناسب کودکان می باشد  . طلاهای که نقش های لبه دار و زاویه و تیز است مناسب کودکان نمی باشد زیرا این طرح ها به بدن لطیف او صدمه میزند و باعث خراش در بدن کودکان می شود .

طلای نوزاد باید طرح های گرد و ساده و بدون زاویه باشد  این گونه طرح ها به بدن کودک شما آسیب نمی رساند.

شما میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی طلای نوزاد زیورآلات و پلاک اسم ، دستبند طلا ، گوشواره طلا به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *