مقالات

سرمایه گذاری روی طلا، یک سرمایه گذاری مطمئن

سرمایه گذاری روی طلا

سالهاست در کشور ما قیمت طلا روند روبه رشدی داشته و خرید طلا به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن و کم ریسک علاقه مندان زیادی رو به خود جلب کرده است. اگه دنبال یه سرمایه گذاری کم خطر و لذت بخش هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

سرمایه گذاری روی طلا
سرمایه گذاری روی طلا

برای سرمایه گذاری روی طلا چند تا نکته رو باید مد نظر داشته باشید اول اینکه قصد خرید چه مقدار طلا رو دارید و الان نمودار رشد طلا در کجا قرار دارد و اینکه مدت زمانی که قصد نگهداری این سرمایه رو دارید چقدره ؟

البته که این نوع سرمایه گذاری نه تنها در کشور ما بلکه در تمام کشورهای دنیا به عنوان یه سرمایه گذاری مطمئن آدم های زیادی رو به سمت خود جذب کرده است.

.

اول بررسی قیمت روز طلا، بعد خرید مطمئن و کم ریسک

با توجه به تغییرات زیاد قیمت طلا متاثر از عوامل مختلف مثلا قیمت جهانی طلا، دلار و حوادث سیاسی حتما تغییرات قیمت طلا به صورت روزانه رصد کنید و زمان مناسبی رو برای خرید خود انتخاب کنید. لازمه این کار اینه که اخبار روز را به صورت مداوم رصد کنید.

یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری روی طلا خرید طلای دست دوم یا همون طلای آب شده از مغازه دارها و فروشگاه های طلاست با این کار ریسک خرید کم و سود سرمایه گذاری بسیار افزایش پیدا می کنه.

اگه برای اولین بار قصد سرمایه گذاری روی طلا رو دارید از این روش استفاده کنید.

.

سرمایه گذاری روی طلا
سرمایه گذاری روی طلا

خرید از دوستان و آشنایان

برای این کار اول سراغ دوست، آشنا و اقوام خود رو بگیرید اگه اونها قصد فروش طلای دست دوم خود یا طلای شکسته یا طلایی که استفاده نمی کنند رو دارند اول از اونها طلاشون رو خرید کنید چرا که هم اونها ضرر کمتری می کنند و شما هم یه خرید مطمئن تر انجام می دید. این یه معامله دو سر سود است.

.

ارتباط با طلا فروشی های معتبر

یه راه دیگه اینکه اگه در محل کار یا سکونت خود طلا فروشی مطمئنی سراغ دارید با اون به صورت مستمر ارتباط بگیرید تا در زمان مناسب طلای مناسبی رو خرید کنید.

با روابط خوبی که با اونها برقرار می کنید شماره تماس خود رو در اختیار آنها قرار دهید تا زمانی که مشتری طلای دست دوم مناسبی رو برای فروش به مغازه اونها اورد با شما تماس بگیرند و شما رو در جریان قیمت و شرایط فروش قرار دهند.

.

خرید از سایت های معتبر، برای سرمایه گذاری روی طلا

با توجه به اینکه خرید اینترنتی طلا ریسک بالایی داره مخصوصا خرید طلای دست دوم حتما موقع خرید اینترنتی از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خرید کنید که دارای آدرس و تلفن معتبر باشند. و در صورت امکان به صورت حضوری برای خرید طلا مراجعه کنید.

در این مقاله ما قصد داشتیم دانش و اطلاعات شما رو در حوزه خرید طلای دست دوم به عنوان یه راه مناسب سرمایه گذاری افزایش دهیم . حالا با خیال راحت می تونید یه سرمایه گذاری مطمئن داشته باشد.

اگه قصد خرید طلای سفارشی رو دارید می تونید طرح دلخواه خود رو انتخاب کرده و یه سری به سایت مهرزاد گالری بزنید با کمی جستجو از طرح های جذابی که در این سایت هست الگو بگیرد و با خرید یه طلا سفارشی هم از خرید طلا لذت ببرید و هم یه سرمایه گذاری روی طلا داشته باشد.

شما میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی نگین دار یا ساده ، زیورآلات طلا و پلاک طلا اسم ، دستبند طلا و… به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *