مقالات

روز مادر و چالش شما برای خرید هدیه مناسب

آه ، مادر شما! او اولین نماد عشق به شما ، معتمد شما ، دوست شما و موارد دیگر است. او در تمام وقایع مهم زندگی شما در کنار شما بوده است. شما پیوند ویژه ای با او داشتید و هرگز نمی توانید به اندازه کافی برای عشقش از او تشکر کنید. اما در یک روز از سال – یعنی روز مادر – می توانید احساس خاصی به او بدهید.

هیچ جشنی بدون هدیه کامل نمی شود. برای اینکه روز او خاص تر شود ، برای امسال تهیه یک جواهر کوچک چطور است؟ این هدیه نه تنها به مجموعه جواهرات او اضافه می شود بلکه به او خواهد گفت که چقدر برای او ارزش قائل هستید. خرید جواهرات این روزها کار آسانی است اما یافتن جواهرات مناسب برای یکی از عزیزان مانند همیشه سخت است.

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

نگران نباشید!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم ، ما پیشرو در جواهر سازی آنلاین و با تمایلات تغییر یافته زنان و مد روز  نیز همراه شما هستیم. بنابراین ، ما یک راهنمای کامل در مورد نحوه یافتن جواهرات مناسب برای روز مادر نوشته ایم . برای درک اینکه بهترین هدیه چیست و … ، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید.

شخصیت مادر شما چطور است؟

هر جواهری به زیبایی طراحی شده است اما همه طرح ها مناسب همه نیستند. برای درک اینکه چه نوع جواهراتی برای شخص مناسب است ، باید شخصیت ، سبک و تمایلات او را بررسی کنید . آیا او دوست دارد با مد روز لباس بپوشد یا لباس های کلاسیک را دوست دارد؟

پاسخ به این سوالات می تواند به شما کمک کند چیزی مناسب برای او انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر او از سبک کلاسیک طرفداری می کند ، یک جفت گوشواره طلا مروارید یا یک پلاک طلا اسم  با الماس بهترین گزینه شماست. برای مادری که مهمانی ها و مجالس اجتماعی را دوست دارد ، یک گردنبند طلا سنگ قیمتی یا یک دستبند طلا  بهترین گزینه است.

این همه ماجرا نیست!

در ادامه شما باید دقت کنید که آیا مادر شما دوست دارد در کانون توجه باشد یا اینکه ترجیح می دهد زیاد دیده نشود ؟ به همین ترتیب ، افرادی که از توجه مردم لذت می برند معمولاً طرح های جذاب و متفاوت را ترجیح می دهند که ویژگی های آنها را برجسته کند. برای مورد دوم ، طراحی های ظریف و مینیمالیستی ایده آل خواهد بود. شما می توانید هدیه روز مادر ،خاصی برا او تهیه کنید .

فرم بدن مادر شما به چه شکلی است؟

جدا از شخصیت ، فرم بدن فرد نیز در تعیین نوع جواهرات متناسب با او نقش زیادی دارد. به عنوان مثال ، اگر مادر شما گردنی کوتاه و تنومند داشته باشد ، گردنبند طلا به سبک چوکر مناسب او نخواهد بود. از طرف دیگر ، یک زنجیر طلا بلند و یک پلاک طلا اسم برای او مناسب خواهد بود.

  • به همین ترتیب ، اگر می خواهید یک جفت گوشواره طلا برای مادر خود بخرید ، به فرم صورت او فکر کنید. اگر صورت گردی دارد ، به دنبال گوشواره های آویز بلند باشید.
  • اگر او صورت مربعی داشته باشد ، یک جفت گوشواره بزرگ گرد مناسب او خواهد بود.
  •  از طرف دیگر ، زنی با صورت بیضی شکل تقریباً همه چیز را از گوشواره طلا میخی گرفته تا گوشواره طلا به شکل آویز  را می تواند استفاده کند .

آیا او به سنگ  خاصی علاقه دارد؟

اکثر خانمها یک سنگ قیمتی خاصی را دوست دارند و  نسبت به دیگر سنگ ها ترجیح می دهند. در بسیاری از موارد ، این ممکن است سنگ تولد آنها باشد. اگر می دانید سنگ تولد مادر شما چیست یا کدام سنگ قیمتی را دوست دارد ، سعی کنید به دنبال جواهراتی پر از سنگ باشید. به عنوان مثال ، اگر او یاقوت کبود را دوست دارد ، می توانید برای او یک پلاک طلا اسم یا حلقه  طلا یاقوت کبود بخرید.

طلای سفید یا طلای زرد ؟

جواهرات طلا دارای رنگ های مختلف است. زنانی که جواهرات سنتی را دوست دارند ، ممکن است جلای طلای زرد را ترجیح دهند. اگر مادر شما دوست دارد طرح های جدید را تجربه کند ، می توانید گوشواره یا دستبند طلای سفید برای او را بخرید .

اگر مادر شما همه چیز را در دنیای مد دنبال کند ، چه می کنید؟ اگر او همه چیز غیر متعارف و خیلی خاص بخواهد ، چه باید کرد ؟

جواهراتی از طلای صورتی یا رز گلد برای او تهیه کنید! این آلیاژ طلا این روزها در محافل مد موج می زند و طرفدارانی دارد ، و بر جهان جواهرات حاکم است. همه چیز را می توانید از انگشتر طلا  و پلاک طلا اسم ساده گرفته تا طرح های خاص را در قالب طلای صورتی یا رز گلد پیدا کنید.

دستبند رز گلد
دستبند رز گلد

آیا اندازه دست او را می دانید؟

برخی از انواع جواهرات مانند یک گوشواره طلا  یا پلاک طلا اسم  یک اندازه هستند. برای انواع دیگری مانند دستبند طلا یا انگشتر طلا ، باید اندازه صاحب آن را بدانید. اگرچه بیشتر جواهرسازها به شما اجازه می دهند جواهرات را در صورتی مناسب نبودند ، برگردانید . اما زیبا نیست هدیه ای که می دهید مناسب نباشد .

اگر نمی توانید از اندازه دست او مطلع شوید ، برای او یک گردنبند طلا ، پلاک طلا اسم  یا یک گوشواره طلا بخرید که می دانید کاملاً متناسب خواهد بود.

پیشنهادات هدیه روز مادر

شما اکنون نکاتی را که هنگام خرید جواهرات برای مادر خود باید در خاطر داشته باشید را می دانید . بنابراین ، شما از کجا و چگونه شروع می کنید؟ برای کسانی که تازه شروع می کنند ، روز مادر یک رویداد بزرگ است. بنابراین بسیاری از جواهرات آنلاین مجموعه های ویژه روز مادر را ارائه می دهند. شما می توانید هدایای مناسب روز مادر مهرزاد گالری را در کاکلشن های مادر ببینید.

گل ها بیاد ماندنی

از قرن ها قبل گل ها مورد توجه خانم ها بوده ، شما می توانید شاخه گلی به مادرتان هدیه دهید و از او تشکر کنید ولی عمر آن گل کوتاه است . به جای آن ، یک حلقه طلا یا پلاک طلا اسم با الماس یا سنگ های قیمتی رنگارنگ انتخاب کنید. شما همچنین می توانید سوزن های گل دار ، دستبند طلا و گردنبند  طلا را پیدا کنید. به طور متناوب ، می توانید به دنبال جواهراتی باشید که از مضامین طبیعی دیگر مانند پروانه ها ، برگ ها و شاخ و برگ ها الهام گرفته شده است.

نیم ست طلا طرح گل زیبا
نیم ست طلا طرح گل زیبا

به دنبال طرح های مورد علاقه او باشید

 به نوع نقوش و نمادهایی که مادر شما به طور کلی دوست دارد نگاه کنید. این می تواند به شما در طراحی لیست های کوتاه کمک کند. به عنوان مثال ، اگر مادر شما از نظر روحی مذهبی است ، می توانید یک پلاک طلا اسم یا انگشتر مذهبی برای او تهیه کنید.  قلب ها معمولاً با عشق در ارتباط هستند و می توانند با عشق بین مادر و کودک نیز مرتبط باشند. بنابراین ، می توانید نگاهی به جواهرات با نقوش قلبی بهم پیوسته بیندازید.

زنجیر و پلاک طلا مادر باردار طرح مادر و قلب
زنجیر و پلاک طلا مادر باردار طرح مادر و قلب

مرواریدها برای بزرگداشت مقام مادر

 مرواریدها به دو دلیل خاص هستند. اولاً ، این تنها سنگ قیمتی است که توسط یک ارگانیسم زنده ایجاد شده است. ثانیا ، متناسب با تمامی سنین است . اگر شما مادر چهل ، پنجاه ، شصت ، یا حتی هفتاد ساله هستید ، یک جواهرات مروارید کاملاً نفیس کاملاً مناسب او است. به همین دلیل کوکو شانل یک بار گفت هر زنی به طناب و مروارید احتیاج دارد.

یک گردنبند مروارید کلاسیک – یک رشته یا دو رشته – یک هدیه ایده آل برای مادر شما است. همچنین می توانید به دنبال گوشواره طلا  مروارید ، پلاک طلا اسم ، النگو طلا یا انگشتر طلا باشید. جواهرات مروارید در ترکیب با یاقوت یا سنگهای قیمتی دیگر نیز هدایای بسیار خوبی هستند .

نیم ست طلا اسم عشق و دیگر هیچ ولنتاین با مروارید
نیم ست طلا اسم عشق و دیگر هیچ ولنتاین با مروارید

الماس برای مادر درخشان شما

شما می توانید دستبند طلا الماس ، انگشتر الماس و … برا مادرتان تهیه کنید . البته هزینه این هدیه در قایسه با بقیه هدایا قیمت بالاتری دارد .

دستبند طلا الماس
دستبند طلا الماس

جواهرات شخصی سازی شده

یک جفت گوشواره میخی یا یک دستبند ظریف برای مادر خود بخرید ، مادر شما هدیه شما را برای سالها نگه خواهد داشت و لذت می برد .  برای خاص تر شدن هدیه خود ، به دنبال راهی برای شخصی سازی آن باشید. اگر می خواهید چنین کارهایی انجام دهید  می توانید از پلاک طلا اسم یا موارد دیگر که در داخل فروشگاه موجود است ، استفاده کنید . شما می توانید از جواهرات سنگ ماه تولد هم استفاده کنید. اکثر جواهر فروشان دارای طیف گسترده ای از انگشتر طلا ، گوشواره طلا  و پلاک طلا اسم  هستند که با سنگ های مختلف تولد پر شده اند.

دستبند طلا یاقوت کبود
دستبند طلا یاقوت کبود

و در نهایت

برخلاف گل و شکلات ، جواهرات یک عمر ماندگار هستند. هیچ مادری نمی خواهد هدیه ای را که پسر یا دخترش برای او خریده اند را عوض کند. از این رو ، اطمینان حاصل کنید که هرچه برای او بخرید مورد پسند مادرتان باشد. مادر شما باید بخواهد هرچه را به او هدیه داده اید را استفاده کند ، وقتی طرحی را دوست ندارد آن را استفاده نمی کند و آن هدیه را در کناری قرار می دهد . بنابراین بیشتر به آنچه او دوست دارد فکر کنید ، نه به آنچه شما دوست دارید.

شما می توانید برای دیدن طرح های متفاوت و زیبای موارد ذکر شده و تهیه هدیه روز مادر در این مقاله به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کنید .

همچنین می توانید برای دیدن مراحل نمونه کارهای ساخته شده و سفارشی به پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18مراجعه کنید .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *