مقالات

آیا رنگ های دیگر پلاک طلا اسم را می شناسید ؟

طلا یک فلز با ارزش می باشد . فلز طلا  یکی از گران ترین فلزها  می باشد .  پلاک طلا اسم به خاطر اینکه زیبای خاصی به گردن می دهد از محبوب ترین اکسسوری ها می باشد به طوری که با توجه به استقبال زیاد افراد امروزه در صنعت بدلیجات  مدل های مختلف  پلاک  اسم در جنس های متفاوت  می سازند . طلا سازان امروزه طلا را به شکل های مختلف و برای مصارف متفاوت مثل دستبند طلا ، گوشواره طلا ، پلاک طلا اسم و طلا نوزادو… می سازند.

رنگ های دیگر پلاک طلا اسم:

 همان طور که می دانیم رنگ طلا بسیار زرد و درخشنده  و بسیار نرم می باشد  به طوری که در برابر ضربه و فشار به راحتی خم می شود بنابراین طلا سازان برای افزایش مقاوت طلا ، این فلز را با سایر آلیاژها ترکیب می کنند  و رنگ طلا با توجه به آلیاژی که با آن ترکیب شده است بستگی دارد.

در ویترین های طلا فروشی پلاک طلا ، دستبند طلا ،گوشواره طلا و پلاک طلا اسم به رنگ های زرد ، سبز ، آبی ، سفید ،  زرد مایل به طوسی ، سبز مایل به زرد و… درست می شود .

رنگ های دیگر پلاک طلا اسم
رنگ های دیگر پلاک طلا اسم

امروزه طلا فروشان با توجه به استقبال خوب مشتریان همچنین برای احترام به مشتریان پلاک طلا، گوشواره طلا، دستبند طلا و پلاک طلا اسم …در رنگ ها و طرح های  مختلف و اندازه های سفارشی می سازند . پلاک طلا اسم 24 عیار بسیار نرم و زرد رنگ ، درخشنده می باشد البته این طلا درصد خالص بودن بالا می باشد و درصد کمتری از آلیاژ با طلا خالص ترکیب شده است .

امروزه در ویترین طلا فروشی ها بیشتر طلا با عیار 18 می باشد و  رنگ طلا 18 عیار نسبت به طلا 24 عیار فرق دارد و مقاومت طلای 18 عیار بیشتر از 24 عیار است .

ساخت رنگ های پلاک طلا اسم

پلاک طلا سفید حاصل ترکیب رنگ طلا با فلز نیکل می باشد البته دقت کنید که اگر با فلز نیکل حساسیت دارید نمی توانید از طلای سفید استفاده کنید .

امروزه طلا سازان برای مشتریانی که با فلز نیکل حساسیت دارند و نمی توانند طلای سفید داشته باشند ، طلا را با سایر فلزهای دیگر مانند پلاتین و پالادیوم ترکیب می کنند .

رنگ های دیگر پلاک طلا اسم
رنگ های دیگر پلاک طلا اسم

ترکیب طلا با آلومینیوم طلا بنفش را به وجود می آورد . جالب است که بدانید طلا بنفش به دلیل فرایند مشکل و پیچیده بودن مرحله ساخت به طلا سخت مشهور می باشد .

 پلاک طلا بنفش یکی از زیبا ترین اکسسوری ها و طلا ها می باشد این رنگ طلا بسیار زیبا می باشد که به آن طلای ارغوانی یا ویولت می گویند از ویژگی های این طلا بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد.

اگر طلا را با پالادیوم ترکیب شود طلا توسی به دست می آید . اما فلز پالادیوم گران قیمت می باشد . مشتریان برای پلاک اسم معمولا از طلا توسی استفاده می کنند .. طلاسازان برای کاهش هزینه قیمت پلاک اسم در طلا توسی از فلزات نقره و منگنز استفاده می کنند .

شما میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی هدیه طلا نوزاد زیورآلات و پلاک اسم ، دستبند طلا ، گوشواره طلا به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *