مقالات

پلاک طلا اسم : زیباترین آویزه

در میان طلاهای زینتی ، پلاک طلا و دستبند طلا بیشترین فروش را دارد .  امروزه در ویترین های طلافروشی انواع مختلف پلاک های طلا اسم در اندازه ها و شکل های مختلف موجود است  .

امروزه   طلا سازان پلاکهای اسم به زبان های مختلف طراحی و می نویسند.

طراحی پلاک طلا اسم :

ساخت طلا یک هنر بسیار زیبا و ارزشمند می باشد . طلا یکی از وسایل زینتی می باشد بنابراین باید طوری ساخته و طراحی شود که علاوه  بر زیبا بودن مورد علاقه مشتری و چشم نواز باشد . طراحی و ساخت طلا نیاز به تجربه و دانش و هنر زرگری دارد زیرا برای ساخت و طراحی طلا نیاز است که زرگر بداند چه مقدار از طلا با  آلیاژ های دیگر ترکیب کنند تا بتواند طرح مورد نظر را درست کند  .

برخلاف تصور عامیانه فرایند ساخت و طراحی طلا مراحل دشواری ندارد بلکه نیاز به صبر ، حوصله و ظرافت هنری دارد .

انواع پلاک طلا اسم به زبان فارسی
انواع پلاک طلا اسم به زبان فارسی

انواع پلاک اسم به زبان فارسی

طراحی طلاهای سفارشی در کشورهای مختلف همچنین فرهنگ های مناطق  و کشورها متفاوت می باشد به عنوان مثال  در بیشتر کشورهای اروپایی اروپاییان تمایل به داشتن طلا ظریف با طرح های ساده دارند اما در بعضی از فرهنگ های مناطق افراد تمایل به داشتن طلا به ویژه پلاک طلا اسم  با طرح های پیچیده و اندازه های بزرگ دارند و این نوع طرح طلا ها برایشان زیبا می باشد به عنوان مثال  در مناطق جنوب افراد تمایل زیادی به داشتن طلای زرد با طرح های پیچیده و بزرگ دارند و معمولا خانم های مناطق جنوب کشور پلاک زرد و دستبند طلا زرد را  دوست دارند اما مردم پایتخت کشورمان بیشتر  پلاک طلا به ویژه  پلاک اسم و گوشواره طلا به رنگ  سفید و رز گلد دوست دارند بنابراین هنگام طراحی پلاک ، دستبند طلا، گوشواره طلا ، پلاک اسم و طلا نوزاد و… باید به این نکات توجه کرد .

یکی از مراحل بسیار مهم طراحی پلاک طلا ایده و خلاقیت می باشد . خلاقیت و نوآوری در ساخت زیورآلات به عوامل زیادی بستگی دارد همان طور گفته شد سلیقه و علایق مردم در مناطق مختلف متفاوت می باشد و یکی از عوامل دیگری که باید هنگام طراحی و نوآوری باید به آن توجه کرد موضوع قیمت می با شد در طرح های بزرگ قطعا این نوع طرح ها با توجه به بزرگی طرح ها قطعا میزان طلای زیادی استفاده می شود و در نتیجه قیمت آن قطعه طلای طراحی شده بالا خواهد بود .

پلاک طلا اسم
پلاک طلا اسم

پلاک طلا اسم

قالب سازی یکی از دیگر از مراحل طراحی و ساخت می باشد . برای قالب سازی پلاک اسم از دستگاه پرینتر سه بعدی استفاده می شود .  استفاده از دستگاه سه بعدی پرینتر مزایای از جمله سرعت بالا  و دقت در ساخت همچنین امکان ساخت طلا با طرح های پیچیده وجود دارد . برای افزایش کیفیت طرح قالب نهایی باید از رزینی با کیفیت برای قالب سازی استفاده کرد . برای پلاک طلا اسم از قالب های مخصوص اسم استفاده می شود . قیمت پلاک طلا اسم بستگی به قالب و اسمی که مشتری انتخاب می کند  تعیین می شود .

شما میتونید برای دیدن نمونه کارهای سفارشی زیورآلات و پلاک اسم ، دستبند طلا ، گوشواره طلا به صفحه فروشگاه در همین سایت یا پیج اینستاگرامmehrzadgallery_18 مراجعه کنید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *